Author Topic: OPS PATI - SERI PUTRA  (Read 8576 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #15 on: April 15, 2010, 02:26:29 PM »
hheeepppp...kite xder ejas org punyer quote ler...kite alter pun tak... ::) ::) yg slalu ejas qoute org tu ada  sorang tu..yg slalu kene marah ngan wai tu..sape ek?? ::) ::)

alaaaaa...XY kaber line yer...tau dh sesama gatai nyer...ker sesama nk terai..sape terer dia dpt...tmbh lg klu bro BMS dan bro jeneraldiamond ada..hhhmmm menjadi lerrr.... 8) 8) :) ;D


kawan lelaki melayu terakhir.. ;D ;D..zawang senyum dari jauh je... ;D ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #16 on: April 15, 2010, 02:29:40 PM »
hheeepppp...kite xder ejas org punyer quote ler...kite alter pun tak... ::) ::) yg slalu ejas qoute org tu ada  sorang tu..yg slalu kene marah ngan wai tu..sape ek?? ::) ::)

alaaaaa...XY kaber line yer...tau dh sesama gatai nyer...ker sesama nk terai..sape terer dia dpt...tmbh lg klu bro BMS dan bro jeneraldiamond ada..hhhmmm menjadi lerrr.... 8) 8) :) ;D


betul la tu cikmelah oiii..... nk sedapkan ati la tu..... suka ati cikmelah la.....

sendili mau ingat lo..... lanti lapat payung emas jgn lupa panggey sy aa....

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #17 on: April 15, 2010, 02:33:50 PM »
hheeepppp...kite xder ejas org punyer quote ler...kite alter pun tak... ::) ::) yg slalu ejas qoute org tu ada  sorang tu..yg slalu kene marah ngan wai tu..sape ek?? ::) ::)

alaaaaa...XY kaber line yer...tau dh sesama gatai nyer...ker sesama nk terai..sape terer dia dpt...tmbh lg klu bro BMS dan bro jeneraldiamond ada..hhhmmm menjadi lerrr.... 8) 8) :) ;D


kawan lelaki melayu terakhir.. ;D ;D..zawang senyum dari jauh je... ;D ;D

zawang senyum celah zim.....  ;D ;D ;D ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #18 on: April 15, 2010, 02:34:13 PM »
hheeepppp...kite xder ejas org punyer quote ler...kite alter pun tak... ::) ::) yg slalu ejas qoute org tu ada  sorang tu..yg slalu kene marah ngan wai tu..sape ek?? ::) ::)

alaaaaa...XY kaber line yer...tau dh sesama gatai nyer...ker sesama nk terai..sape terer dia dpt...tmbh lg klu bro BMS dan bro jeneraldiamond ada..hhhmmm menjadi lerrr.... 8) 8) :) ;D


betul la tu cikmelah oiii..... nk sedapkan ati la tu..... suka ati cikmelah la.....

sendili mau ingat lo..... lanti lapat payung emas jgn lupa panggey sy aa....

zawang nak dapat dah payung emas tapi takut nak amik ...sebab sebelah payung tu ada xyz ngan abg misai..... ;D ;D ;D ;D ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #19 on: April 15, 2010, 02:36:07 PM »
hheeepppp...kite xder ejas org punyer quote ler...kite alter pun tak... ::) ::) yg slalu ejas qoute org tu ada  sorang tu..yg slalu kene marah ngan wai tu..sape ek?? ::) ::)

alaaaaa...XY kaber line yer...tau dh sesama gatai nyer...ker sesama nk terai..sape terer dia dpt...tmbh lg klu bro BMS dan bro jeneraldiamond ada..hhhmmm menjadi lerrr.... 8) 8) :) ;D


betul la tu cikmelah oiii..... nk sedapkan ati la tu..... suka ati cikmelah la.....

sendili mau ingat lo..... lanti lapat payung emas jgn lupa panggey sy aa....

zawang nak dapat dah payung emas tapi takut nak amik ...sebab sebelah payung tu ada xyz ngan abg misai..... ;D ;D ;D ;D ;D

abg misai nk try... tp kantoi.... anak tipon suh beli nestum..... yg ada madu....  ;D ;D ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #20 on: April 15, 2010, 02:37:35 PM »
hheeepppp...kite xder ejas org punyer quote ler...kite alter pun tak... ::) ::) yg slalu ejas qoute org tu ada  sorang tu..yg slalu kene marah ngan wai tu..sape ek?? ::) ::)

alaaaaa...XY kaber line yer...tau dh sesama gatai nyer...ker sesama nk terai..sape terer dia dpt...tmbh lg klu bro BMS dan bro jeneraldiamond ada..hhhmmm menjadi lerrr.... 8) 8) :) ;D


betul la tu cikmelah oiii..... nk sedapkan ati la tu..... suka ati cikmelah la.....

sendili mau ingat lo..... lanti lapat payung emas jgn lupa panggey sy aa....

zawang nak dapat dah payung emas tapi takut nak amik ...sebab sebelah payung tu ada xyz ngan abg misai..... ;D ;D ;D ;D ;D

abg misai nk try... tp kantoi.... anak tipon suh beli nestum..... yg ada madu....  ;D ;D ;D

apa pun semalam bila masuk dalam kawasan kongsi tu.....terkesima jap....bersyukurlah dengan keadaaan kita sekarang....
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #21 on: April 15, 2010, 02:39:50 PM »
apa pun semalam bila masuk dalam kawasan kongsi tu.....terkesima jap....bersyukurlah dengan keadaaan kita sekarang....

ye la tu..... bukan main ganas ko mlm td.... yg ati kuntum brader GMI je..... siap suluh jalan tuk yg bawak anak tu...

lain macam je.... ank dia kotttt......  ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #22 on: April 15, 2010, 02:41:45 PM »
apa pun semalam bila masuk dalam kawasan kongsi tu.....terkesima jap....bersyukurlah dengan keadaaan kita sekarang....

ye la tu..... bukan main ganas ko mlm td.... yg ati kuntum brader GMI je..... siap suluh jalan tuk yg bawak anak tu...

lain macam je.... ank dia kotttt......  ;D

baik ko siasat....kaler kulit dah hampir sama
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #23 on: April 15, 2010, 02:45:43 PM »
apa pun semalam bila masuk dalam kawasan kongsi tu.....terkesima jap....bersyukurlah dengan keadaaan kita sekarang....

ye la tu..... bukan main ganas ko mlm td.... yg ati kuntum brader GMI je..... siap suluh jalan tuk yg bawak anak tu...

lain macam je.... ank dia kotttt......  ;D

baik ko siasat....kaler kulit dah hampir sama

ok la bro... mlm kang kita siasat lebey....

baru balik dr meeting.... wat CA baru.... mau pg titon la...

mImOsaPudiCa

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2490
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #24 on: April 15, 2010, 03:04:29 PM »
apa pun semalam bila masuk dalam kawasan kongsi tu.....terkesima jap....bersyukurlah dengan keadaaan kita sekarang....

npa smpi tkesima?   :-\

zawang

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 188
  • Gender: Male
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #25 on: April 15, 2010, 03:13:19 PM »
hheeepppp...kite xder ejas org punyer quote ler...kite alter pun tak... ::) ::) yg slalu ejas qoute org tu ada  sorang tu..yg slalu kene marah ngan wai tu..sape ek?? ::) ::)

alaaaaa...XY kaber line yer...tau dh sesama gatai nyer...ker sesama nk terai..sape terer dia dpt...tmbh lg klu bro BMS dan bro jeneraldiamond ada..hhhmmm menjadi lerrr.... 8) 8) :) ;D


betul la tu cikmelah oiii..... nk sedapkan ati la tu..... suka ati cikmelah la.....

sendili mau ingat lo..... lanti lapat payung emas jgn lupa panggey sy aa....

zawang nak dapat dah payung emas tapi takut nak amik ...sebab sebelah payung tu ada xyz ngan abg misai..... ;D ;D ;D ;D ;D
maaf kawan tak main payung emas, kawan main payung kain aje
-Bravo Zulu Alfa-

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #26 on: April 15, 2010, 04:47:19 PM »
npa smpi tkesima?   :-\

bese r wai..PATI ni kan ddk kongsi..keadaan nyer daif..ddk ramai2..kt c2 mkn..tgk tv..sembang..tido..umah pun dr ppn plywood jer.. :'( :'(
tp wai...ada cite lg best nih..nnti kite cite eh.... ;)

mImOsaPudiCa

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2490
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #27 on: April 15, 2010, 04:48:51 PM »
npa smpi tkesima?   :-\

bese r wai..PATI ni kan ddk kongsi..keadaan nyer daif..ddk ramai2..kt c2 mkn..tgk tv..sembang..tido..umah pun dr ppn plywood jer.. :'( :'(
tp wai...ada cite lg best nih..nnti kite cite eh.... ;)

ok...... ;)

alamak cikmelah.... den lupo la nk beli sarsi arini..... esok yo  ;D ;D

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #28 on: April 15, 2010, 05:29:37 PM »
Quote from: wai link=topic=4408.msg47186#msg47186 date=1271321331[

ok...... ;)

alamak cikmelah.... den lupo la nk beli sarsi arini..... esok yo  ;D ;D
[/quote

yo laaa....klu lupo gak...den denda nnti  ;)

man ismail

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 90
Re: OPS PATI - SERI PUTRA
« Reply #29 on: April 15, 2010, 09:29:12 PM »
ptut la byk kdai makan ttup..rupa2nya ade rush... :D
BROZGraphicDesign'S founder man BROZ@man ismail is a graphic designer in general. currently a senior designer for a multi-item design agency, his involvement in the design media has given him a wide knowledge of various graphic designing skills including photography.
Contact: 0193571785