Author Topic: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP  (Read 8494 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #45 on: September 29, 2010, 09:12:36 PM »
Betul kata Feisal... kita kena merancang dari sekarang agar tak berlaku perkara yg sama... dah sesak baru nak mintak
cuma saya dimaklumkan kementerian tak layan sebab banyak lagi sekolah yg perlu diutamakan.. itu yg saya dengar2

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #46 on: October 01, 2010, 08:52:55 AM »
Betul kata Feisal... kita kena merancang dari sekarang agar tak berlaku perkara yg sama... dah sesak baru nak mintak
cuma saya dimaklumkan kementerian tak layan sebab banyak lagi sekolah yg perlu diutamakan.. itu yg saya dengar2


Kalau betul caranya, BERANI ke dia tak layan?

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #47 on: October 01, 2010, 10:32:58 AM »
dia boleh pekakkan telinga

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #48 on: October 01, 2010, 10:52:39 AM »
dia boleh pekakkan telinga
Maknanya tak lama la tuh....

Scale Ruler

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 70
  • Gender: Male
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #49 on: October 01, 2010, 11:03:32 AM »
Pendapat saya sebagai kakitangan kerajaan dia akan layan. Tapi untuk kelulusan dalam masa terdekat atau ditangguh bergantung kepada RMK ke 10 dengan peruntukan yg terhad.Pengalaman saya mereka lebih utamakan penempatan yang langsung tiada sekolah,daif (banyak lagi sekolah terutama di luar bandar dan Sabah & Sarawak)yang masih guna bangunan bedinding kayu/buluh.Saya cakap berdasarkan pengalaman sendiri sebagai agensi pelaksana.Tapi tak salah nak mohon.Sepatutnya dia akan layan.
****************************************************

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #50 on: October 01, 2010, 11:11:31 AM »
Pendapat saya sebagai kakitangan kerajaan dia akan layan. Tapi untuk kelulusan dalam masa terdekat atau ditangguh bergantung kepada RMK ke 10 dengan peruntukan yg terhad.Pengalaman saya mereka lebih utamakan penempatan yang langsung tiada sekolah,daif (banyak lagi sekolah terutama di luar bandar dan Sabah & Sarawak)yang masih guna bangunan bedinding kayu/buluh.Saya cakap berdasarkan pengalaman sendiri sebagai agensi pelaksana.Tapi tak salah nak mohon.Sepatutnya dia akan layan.

Tapi tak salah nak mohon.Sepatutnya dia akan layan....
.. bagus jugak kalau nanti ada SKBSP 1 dan SKBSP 2 
dan nanti org2 BBM dan TIP akan berkata......bla2 bla....... ;D
___________________
aku /..PMB

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #51 on: October 01, 2010, 11:20:44 AM »
Pendapat saya sebagai kakitangan kerajaan dia akan layan. Tapi untuk kelulusan dalam masa terdekat atau ditangguh bergantung kepada RMK ke 10 dengan peruntukan yg terhad.Pengalaman saya mereka lebih utamakan penempatan yang langsung tiada sekolah,daif (banyak lagi sekolah terutama di luar bandar dan Sabah & Sarawak)yang masih guna bangunan bedinding kayu/buluh.Saya cakap berdasarkan pengalaman sendiri sebagai agensi pelaksana.Tapi tak salah nak mohon.Sepatutnya dia akan layan.

Tapi tak salah nak mohon.Sepatutnya dia akan layan....
.. bagus jugak kalau nanti ada SKBSP 1 dan SKBSP 2 
dan nanti org2 BBM dan TIP akan berkata......bla2 bla....... ;D

negative ;)
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #52 on: October 01, 2010, 11:38:01 AM »
Pendapat saya sebagai kakitangan kerajaan dia akan layan. Tapi untuk kelulusan dalam masa terdekat atau ditangguh bergantung kepada RMK ke 10 dengan peruntukan yg terhad.Pengalaman saya mereka lebih utamakan penempatan yang langsung tiada sekolah,daif (banyak lagi sekolah terutama di luar bandar dan Sabah & Sarawak)yang masih guna bangunan bedinding kayu/buluh.Saya cakap berdasarkan pengalaman sendiri sebagai agensi pelaksana.Tapi tak salah nak mohon.Sepatutnya dia akan layan.

Tapi tak salah nak mohon.Sepatutnya dia akan layan....
.. bagus jugak kalau nanti ada SKBSP 1 dan SKBSP 2 
dan nanti org2 BBM dan TIP akan berkata......bla2 bla....... ;D

negative ;)

.. positif  la  ;D < muka manis
___________________
aku /..PMB

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #53 on: October 01, 2010, 11:42:00 AM »
kalau dah tahu tak diutamakan sekarang baik tak yah mintak... letih dan buang tenaga je.... nanti bila dah selesai yg diutamakan, baru minta.

tapi kalau pegawai tersebut turun padang, bincang dengan penduduk dan buat perancangan sama-sama. Then submit kat org atasan... bukankah lebih senang dan tak buang masa penduduk... penduduk pun kurang tention

Scale Ruler

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 70
  • Gender: Male
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #54 on: October 01, 2010, 12:51:06 PM »
.. positif  la  ;D < muka manis ]



Betul..cuba dulu.Yg penting masuk list. Jgn putus asa.
« Last Edit: October 01, 2010, 12:54:18 PM by Scale Ruler »
****************************************************

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #55 on: October 01, 2010, 12:56:48 PM »
kalau dah tahu tak diutamakan sekarang baik tak yah mintak... letih dan buang tenaga je.... nanti bila dah selesai yg diutamakan, baru minta.

tapi kalau pegawai tersebut turun padang, bincang dengan penduduk dan buat perancangan sama-sama. Then submit kat org atasan... bukankah lebih senang dan tak buang masa penduduk... penduduk pun kurang tention

jangan putus asa dulu bro... ;) ;) ;)

kita mintak... orang bagi tak bagi tu bergantung pada rezeki... kalau tak mintak, orang tak bagi langsung plak kang... ;D ;D ;D

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #56 on: October 01, 2010, 02:43:48 PM »
jangan putus asa dulu bro... ;) ;) ;)

kita mintak... orang bagi tak bagi tu bergantung pada rezeki... kalau tak mintak, orang tak bagi langsung plak kang... ;D ;D ;D

Penduduk BSP mintak... yg dapat kt BBM .
ini lagi terbaik.. org2 BSP dh ada pengalaman mintak2 ni.
..lg pun ramai bijakpandai tu.
___________________
aku /..PMB

jabbar4aiman

  • Anak Lambor Kanan Kiri..
  • Global Moderator
  • Laksamana
  • ************
  • Posts: 1763
  • Gender: Male
  • Bujang tiga ber-anak tiga.. ( ^ - ^ )
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #57 on: October 01, 2010, 05:34:33 PM »
Bab Kerja Komuniti ni kena SEMUA bersama-sama bekerjasama. Persatuan BSP Induk mulakan desakan ni sebab penduduk BSP terkejut dan merungut bila SKBSP baru tak sampai 2 tahun bukak pintu dah hampir mencapai kapasiti maksimum! Moga-moga dengan desakan kuat dari BSP & BBM & TIP, ada le pegawai di Kementerian Pelajaran akan terbukak hati nak fight untuk buat satu lagi sekolah rendah di kawasan ni, tak kesah la di BSP atau di BBM.

 :-\ My 2-cents
Unlearn what U Learned and Relearn what U Need

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #58 on: October 01, 2010, 05:41:21 PM »
bukan merajuk tapi kita kerja dengan perancangan dan penelitian. :)

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #59 on: December 06, 2010, 12:46:29 AM »
Banyak sangat penelitian nanti tak jadi.... ;D

So apa perkembangan SKBSP2, SKBBM dan SKTIP?  :P :P ;D