Author Topic: bengkel Kete Bkt Mahkota  (Read 15871 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #30 on: July 21, 2010, 03:08:07 PM »
keter buruk depan bengkel dah kena angkut ngan MPKJ...harapnya tak de lagi lepas ni..
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #31 on: July 21, 2010, 03:25:57 PM »
keter buruk depan bengkel dah kena angkut ngan MPKJ...harapnya tak de lagi lepas ni..

Yang kat BSP bila lagi??

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #32 on: July 21, 2010, 03:27:01 PM »
keter buruk depan bengkel dah kena angkut ngan MPKJ...harapnya tak de lagi lepas ni..

Yang kat BSP bila lagi??

kalau tak komplen, lambat lagi ler... ;D ;D ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #33 on: July 21, 2010, 03:29:53 PM »
ahli majlis baru dilantik semula....gi la bisik-bisik ngan dia...
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #34 on: July 21, 2010, 03:36:26 PM »
ahli majlis baru dilantik semula....gi la bisik-bisik ngan dia...

bisik kang tak dengar plak... sergah jer bagi melatah sikit... MuaHaHaHa... :D :D :D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #35 on: July 21, 2010, 04:26:48 PM »
ahli majlis baru dilantik semula....gi la bisik-bisik ngan dia...

bisik kang tak dengar plak... sergah jer bagi melatah sikit... MuaHaHaHa... :D :D :D

jangan...kena ada lak sakit jantung nanti...dah nak kena lantik org baru..
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

PrinceCharm

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 229
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #36 on: July 21, 2010, 07:53:15 PM »
dulu ada sorang pakcik duduk sek 6 htr keta dia repair kat bengkel ban*%#@ au#$%*& tu..pakcik tu bengang sebab brader bengkel tu bawak keta tu laju2 nak test part mana yg rosak..ada ker kaedah nak cari part mana yg rosak dia bawak keta tu macam keta rally..baik2 nak sokong melayu niaga, sebab niaga macam gangster, kita pun cari la kedai lain..kepada brader2 yg keja situ and owner bengkel tu, sedar2 la bro..nak niaga buat cara nak niaga, jgn niaga macam gangster menekan orang..org melayu yg korang tekan, buat apa aniaya bangsa sendiri

p/s: hangin betul tengok sorang brader yg keja situ bawak motor macam gangster, cilok sana, cilok sini..macam jalan tu ba@#$%^& dia punya

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #37 on: July 22, 2010, 10:19:03 AM »
dulu ada sorang pakcik duduk sek 6 htr keta dia repair kat bengkel ban*%#@ au#$%*& tu..pakcik tu bengang sebab brader bengkel tu bawak keta tu laju2 nak test part mana yg rosak..ada ker kaedah nak cari part mana yg rosak dia bawak keta tu macam keta rally..baik2 nak sokong melayu niaga, sebab niaga macam gangster, kita pun cari la kedai lain..kepada brader2 yg keja situ and owner bengkel tu, sedar2 la bro..nak niaga buat cara nak niaga, jgn niaga macam gangster menekan orang..org melayu yg korang tekan, buat apa aniaya bangsa sendiri

p/s: hangin betul tengok sorang brader yg keja situ bawak motor macam gangster, cilok sana, cilok sini..macam jalan tu ba@#$%^& dia punya

alar... lastik kat kepala jer bro... 8) 8) 8)

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #38 on: July 22, 2010, 05:57:30 PM »
dulu ada sorang pakcik duduk sek 6 htr keta dia repair kat bengkel ban*%#@ au#$%*& tu..pakcik tu bengang sebab brader bengkel tu bawak keta tu laju2 nak test part mana yg rosak..ada ker kaedah nak cari part mana yg rosak dia bawak keta tu macam keta rally..baik2 nak sokong melayu niaga, sebab niaga macam gangster, kita pun cari la kedai lain..kepada brader2 yg keja situ and owner bengkel tu, sedar2 la bro..nak niaga buat cara nak niaga, jgn niaga macam gangster menekan orang..org melayu yg korang tekan, buat apa aniaya bangsa sendiri

p/s: hangin betul tengok sorang brader yg keja situ bawak motor macam gangster, cilok sana, cilok sini..macam jalan tu ba@#$%^& dia punya

alar... lastik kat kepala jer bro... 8) 8) 8)

tu pukul curi...1 by 1 la ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

PrinceCharm

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 229
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #39 on: July 22, 2010, 07:46:45 PM »
kalu bujang macam dulu tak fikir anak bini kemudian hari, berani 1 by 1..berani ke jamin diorag pun nak 1 by 1? mau diorg bantai ramai to 1

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #40 on: July 23, 2010, 09:08:43 AM »
kalu bujang macam dulu tak fikir anak bini kemudian hari, berani 1 by 1..berani ke jamin diorag pun nak 1 by 1? mau diorg bantai ramai to 1

kalau dia 1 kita 1 ...kalau dia 2 kita 2 la...
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #41 on: July 23, 2010, 12:53:48 PM »
kalu bujang macam dulu tak fikir anak bini kemudian hari, berani 1 by 1..berani ke jamin diorag pun nak 1 by 1? mau diorg bantai ramai to 1

kalau dia 1 kita 1 ...kalau dia 2 kita 2 la...

tapi saiz bro besar... bro 1 saiz kawan kena 2... ;D ;D ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #42 on: July 23, 2010, 02:56:10 PM »
kalu bujang macam dulu tak fikir anak bini kemudian hari, berani 1 by 1..berani ke jamin diorag pun nak 1 by 1? mau diorg bantai ramai to 1

kalau dia 1 kita 1 ...kalau dia 2 kita 2 la...

tapi saiz bro besar... bro 1 saiz kawan kena 2... ;D ;D ;D

ko gi dulu...kalau tumbang kawan panggil ambulance ;D ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #43 on: July 23, 2010, 03:02:46 PM »
kalu bujang macam dulu tak fikir anak bini kemudian hari, berani 1 by 1..berani ke jamin diorag pun nak 1 by 1? mau diorg bantai ramai to 1

kalau dia 1 kita 1 ...kalau dia 2 kita 2 la...

tapi saiz bro besar... bro 1 saiz kawan kena 2... ;D ;D ;D

ko gi dulu...kalau tumbang kawan panggil ambulance ;D ;D

MuaHaHaHa... :D :D :D mana boleh... you go first lar... i go second... ;D ;D ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: bengkel Kete Bkt Mahkota
« Reply #44 on: July 23, 2010, 03:06:26 PM »
kalu bujang macam dulu tak fikir anak bini kemudian hari, berani 1 by 1..berani ke jamin diorag pun nak 1 by 1? mau diorg bantai ramai to 1

kalau dia 1 kita 1 ...kalau dia 2 kita 2 la...

tapi saiz bro besar... bro 1 saiz kawan kena 2... ;D ;D ;D

ko gi dulu...kalau tumbang kawan panggil ambulance ;D ;D

MuaHaHaHa... :D :D :D mana boleh... you go first lar... i go second... ;D ;D ;D

tu nak naya kawan tu...naya kawan hukum dia kan berdosa...
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku