Author Topic: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?  (Read 44573 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

faiez

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 2
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #105 on: June 14, 2010, 11:07:38 PM »
1) berkenan dengan design nye...
2) berkenan dengan harganya... boleh laaaa..
3) suka dengan suasananya..

yang paling penting...

4) harga TOL sama je dgn BSP....

:))

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #106 on: June 15, 2010, 11:47:54 AM »
1) berkenan dengan design nye...
2) berkenan dengan harganya... boleh laaaa..
3) suka dengan suasananya..

yang paling penting...

4) harga TOL sama je dgn BSP....

:))

no.2 kawan seyuju bebenor.....no.3 best...ada suasana ala kampung sket....nak mancing pun senang....kawan lepak pun ramai.... ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #107 on: June 15, 2010, 01:24:18 PM »
1) berkenan dengan design nye...
2) berkenan dengan harganya... boleh laaaa..
3) suka dengan suasananya..

yang paling penting...

4) harga TOL sama je dgn BSP....

:))

no.2 kawan seyuju bebenor.....no.3 best...ada suasana ala kampung sket....nak mancing pun senang....kawan lepak pun ramai.... ;D

semalam tak turun lepak pun... bro JD dah merajuk rajuk dah... ::) ::) ::)

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #108 on: June 15, 2010, 01:40:44 PM »
1) berkenan dengan design nye...
2) berkenan dengan harganya... boleh laaaa..
3) suka dengan suasananya..

yang paling penting...

4) harga TOL sama je dgn BSP....

:))

no.2 kawan seyuju bebenor.....no.3 best...ada suasana ala kampung sket....nak mancing pun senang....kawan lepak pun ramai.... ;D

No 4 . kawan seyuju bebenor..... 
so.. tak der bezanya  BSP dgn Bkt Mahkota .  ;D
org BSP mesti tk berkenannnn..kita sama level !!!
___________________
aku /..PMB

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #109 on: June 15, 2010, 02:01:36 PM »
1) berkenan dengan design nye...
2) berkenan dengan harganya... boleh laaaa..
3) suka dengan suasananya..

yang paling penting...

4) harga TOL sama je dgn BSP....

:))

no.2 kawan seyuju bebenor.....no.3 best...ada suasana ala kampung sket....nak mancing pun senang....kawan lepak pun ramai.... ;D

No 4 . kawan seyuju bebenor..... 
so.. tak der bezanya  BSP dgn Bkt Mahkota .  ;D
org BSP mesti tk berkenannnn..kita sama level !!!

udah udah ler tu bro...

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #110 on: June 15, 2010, 03:04:40 PM »
1) berkenan dengan design nye...
2) berkenan dengan harganya... boleh laaaa..
3) suka dengan suasananya..

yang paling penting...

4) harga TOL sama je dgn BSP....

:))

no.2 kawan seyuju bebenor.....no.3 best...ada suasana ala kampung sket....nak mancing pun senang....kawan lepak pun ramai.... ;D

semalam tak turun lepak pun... bro JD dah merajuk rajuk dah... ::) ::) ::)

semalam kawan lepak layan jopun bedil kamerun.......hujan la....
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #111 on: June 16, 2010, 02:12:15 PM »
1) berkenan dengan design nye...
2) berkenan dengan harganya... boleh laaaa..
3) suka dengan suasananya..

yang paling penting...

4) harga TOL sama je dgn BSP....

:))

no.2 kawan seyuju bebenor.....no.3 best...ada suasana ala kampung sket....nak mancing pun senang....kawan lepak pun ramai.... ;D

semalam tak turun lepak pun... bro JD dah merajuk rajuk dah... ::) ::) ::)

semalam kawan lepak layan jopun bedil kamerun.......hujan la....

apa nyer hujan? Kita dari KL kering jer...

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #112 on: June 17, 2010, 09:07:36 AM »
antara lain kenapa kawan pilih BBm ....sebab dekat nak balik kg...turun highway tekan minyak je...... ;D ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #113 on: June 17, 2010, 09:30:33 AM »
antara lain kenapa kawan pilih BBm ....sebab dekat nak balik kg...turun highway tekan minyak je...... ;D ;D

Setuju... orang tua nak datang rumah pun senang... ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #114 on: June 23, 2010, 09:47:10 AM »
antara lain kenapa kawan pilih BBm ....sebab dekat nak balik kg...turun highway tekan minyak je...... ;D ;D

Setuju... orang tua nak datang rumah pun senang... ;D

bukan ko kelantan ke??...konpius...apa yg dekatnya ???
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #115 on: June 23, 2010, 02:01:18 PM »
Saya suka BBM sbb environment sekeliling.. cantik aje.. design rumah pun tak de la padat sgt mcm seri putra.. terutama seksyen 6... aman aje kalau pandang.. cuma bau aje la yang masalah skrg. Mungkin itu sbb ramai dah start nak jual rumah kat BBM, terutama seksyen 5.

ye ke kat sek 5 ramai nk jual rumah.....

kalau ada cakap kat kawan...  ;D ;D ;D


baru2 ni hubby ade bgtau... kt sek 5, umah setingkat... x smpi 100k rasanya dia nk jual

rumah lelong kot...kat sek 2 banyak rumah nak lelong


Harap maklum bahawa di Kawasan Seksyen 2 ini tiada rumah untuk di lelong... Selalunya perumahan flet Seksyen 4 banyak di lelong oleh pihak bank...  :) :) :)

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #116 on: June 23, 2010, 02:07:42 PM »
1) berkenan dengan design nye...
2) berkenan dengan harganya... (Harga rumah lebih murah dari Sri Putra)..
3) suka dengan suasananya..

yang paling penting...

4) harga TOL sama je dgn BSP....
5) Access highway pun senang... (Untuk Seksyen 2&3 Sahaja)
:))
« Last Edit: June 23, 2010, 02:10:30 PM by Norfeal1980 »

Wan Z

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 820
  • Gender: Male
  • Serangin Homes... Selamat Berjiran Semua!!!
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #117 on: June 23, 2010, 02:09:29 PM »
Saya suka BBM sbb environment sekeliling.. cantik aje.. design rumah pun tak de la padat sgt mcm seri putra.. terutama seksyen 6... aman aje kalau pandang.. cuma bau aje la yang masalah skrg. Mungkin itu sbb ramai dah start nak jual rumah kat BBM, terutama seksyen 5.

ye ke kat sek 5 ramai nk jual rumah.....

kalau ada cakap kat kawan...  ;D ;D ;D


baru2 ni hubby ade bgtau... kt sek 5, umah setingkat... x smpi 100k rasanya dia nk jual

rumah lelong kot...kat sek 2 banyak rumah nak lelong


Harap maklum bahawa di Kawasan Seksyen 2 ini tiada rumah untuk di lelong... Selalunya perumahan flet Seksyen 4 banyak di lelong oleh pihak bank...  :) :) :)

tanyer skit, camner tau takder rumah dilelong.. ?
rumah flet mmg selalu dilelong.. byk sebab...

pernah nampak iklan oleh ejen hartanah, ader rumah di sekyen 2 dalam senarai utk lelongan..
mungkin depa salah alamat kot... nanti kena check balik nie...

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #118 on: June 23, 2010, 02:12:17 PM »
antara lain kenapa kawan pilih BBm ....sebab dekat nak balik kg...turun highway tekan minyak je...... ;D ;D

Setuju... orang tua nak datang rumah pun senang... ;D

bukan ko kelantan ke??...konpius...apa yg dekatnya ???

kalau kelantan pun... abih tu tak pakai highway jugak? semua jalan dah jadi macam highway...

abih tu pak mertua aku? Sorang dari Kedah... sorang dari Melaka... yang baru dari Johor... semua pakai highway aper... 8) 8) 8)

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: Kenapa Anda Pilih Bukit Mahkota ?
« Reply #119 on: June 23, 2010, 02:14:07 PM »
Saya suka BBM sbb environment sekeliling.. cantik aje.. design rumah pun tak de la padat sgt mcm seri putra.. terutama seksyen 6... aman aje kalau pandang.. cuma bau aje la yang masalah skrg. Mungkin itu sbb ramai dah start nak jual rumah kat BBM, terutama seksyen 5.

ye ke kat sek 5 ramai nk jual rumah.....

kalau ada cakap kat kawan...  ;D ;D ;D


baru2 ni hubby ade bgtau... kt sek 5, umah setingkat... x smpi 100k rasanya dia nk jual

rumah lelong kot...kat sek 2 banyak rumah nak lelong


Harap maklum bahawa di Kawasan Seksyen 2 ini tiada rumah untuk di lelong... Selalunya perumahan flet Seksyen 4 banyak di lelong oleh pihak bank...  :) :) :)

tanyer skit, camner tau takder rumah dilelong.. ?
rumah flet mmg selalu dilelong.. byk sebab...

pernah nampak iklan oleh ejen hartanah, ader rumah di sekyen 2 dalam senarai utk lelongan..
mungkin depa salah alamat kot... nanti kena check balik nie...

Cuba Wan Z check balik.... Itu iklan lama zaman Dr Mahathir dahulu kala....  ;D ;D ;D