Author Topic: NYAMUK SEMAKIN BANYAK  (Read 2352 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Aku_sayan

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 2
NYAMUK SEMAKIN BANYAK
« on: May 29, 2010, 01:38:57 AM »
salam,
sy salah seorang penduduk melati, ape yang ingin saya katakan disini nyamuk dikawasan pangsapuri seri melati semakin banyak terutamanya kawasan blok b,c dan e mungkin disebabkan oleh pokok2 yang berdekatan. saya amat risau dan ditambah pula dengan berita denggi yang sedang melanda sekarang ni.... saya amat berharap demi keselamatan dan kesihatan penduduk pangsapuri seri melati, semoga pihak pengurusan dapan membuat tindakan yang sepatutnya....... membuat semburan ker?

Giemns

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 365
Re: NYAMUK SEMAKIN BANYAK
« Reply #1 on: May 29, 2010, 12:20:53 PM »
Kita berkumpul ramai-ramai dan buat sessi gotong royong. Bersihkan apa yang patut. Hubungi Mpkj/ Jabatan Kesihatan untuk buat semburan.

syarif

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 101
  • Gender: Male
  • Agent BIOBAX Cool Teraphy 013-6079950
Re: NYAMUK SEMAKIN BANYAK
« Reply #2 on: November 16, 2010, 03:54:16 PM »
nyamuk banyak ooo....ingat2 sebelum kene...saya dah penah lepak kat spital serdang tu gara2 asbab nyamuk ni...

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: NYAMUK SEMAKIN BANYAK
« Reply #3 on: November 16, 2010, 03:58:25 PM »
Kat Vista sekarang nyamuk pun dah pandai naik lif..Kat tingkat 13 pun ada nayamuk  ;D

ng

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 12
  • I Love Putra Mahkota
Re: NYAMUK SEMAKIN BANYAK
« Reply #4 on: February 11, 2014, 10:40:08 AM »
salam..seri mawar pon dah byk nyamuk..stakat ni dah 4org ahli keluarga dah kena denggi:( letih la klu mcm ni..

ng

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 12
  • I Love Putra Mahkota
Re: NYAMUK SEMAKIN BANYAK
« Reply #5 on: February 11, 2014, 10:51:00 AM »
skrg ni tdr pon kena dlm kelambu..ni cara terakhir nk elak nyamuk.sembur pon dah xjalan..nyamuk ni mcm dah cerdik je.pas sembur pengsan pastu bgn terbang blk..sy baru je beli kelambu moden.bes jgk.sy beli dlm kuantiti byk sb nk dpt harga murah.kalau ada yg berminat boleh pm sy.klu nk tgk gambar dulu pon boleh.