Author Topic: GYM DI VISTA  (Read 5981 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mossgenio

  • Salah seorang
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4035
Re: GYM DI VISTA
« Reply #15 on: 11 May, 09:33:34 AM »
Dah bukak ke gym?

CaptRahman

  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: GYM DI VISTA
« Reply #16 on: 12 May, 11:45:55 AM »
Dah bukak ke gym?
Gym dah di buka semula, tetapi Threadmill masih belum di baiki. Kontraktor baik pulih tidak memberi respond. Pihak pengurusan akan mencuba cari syarikat lain kalau ada...

rizalfarouk

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 13
Re: GYM DI VISTA
« Reply #17 on: 14 Jul, 06:07:31 PM »
ha'a kan. baru nak test power...heheheh
gym di vista semua peralatan sudah diganti baru, cuma pengguna tidak pandai menggunakan dgn cara yg betul, ada yg bawa anak2 tapi biarkan saja anak2 guna tunggang terbalik, itu yg cepat rosak. sepatutnya penggunaan gym utk anak2 harus dipantau oleh org dewasa, bukan sekadar menggunakan dan kemudian lepas tangan sahaja.

Tetikus Hensem

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1026
Re: GYM DI VISTA
« Reply #18 on: 14 Jul, 08:58:06 PM »
Memang ada nampak penghuni yang bawa anak-anak. Anak-anak perlu register juga ka? :)

z1z1

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 220
Re: GYM DI VISTA
« Reply #19 on: 24 Feb, 03:35:58 PM »
sekarang alatan yang macam main ski tu pulak rosak patah... haritu treadmill... treadmill dah ok walau bukan 100%, mohon tampal notis penggunaan sikit di dinding, takut ada yang salah guna tu cepat rosak.

OffshoreMan

  • Administrator
  • Temenggung
  • ***
  • Posts: 1311
  • Gender: Male
  • Cerita Kerja Offshore Oil & Gas di Offshoreman.net
    • Offshore Oil & Gas
Re: GYM DI VISTA
« Reply #20 on: 28 Feb, 10:13:35 PM »
Cerita pasal gym ni, saya tertarik dengan design n konsep facility open gym kat UM.  Facility outdoor kat tasik UM.  Kalau ada masa, pi la sana tengok2.  Design simple, nampak gagah dan rasanya amat sesuai utk public... outdoor design lagi tu...

z1z1

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 220
Re: GYM DI VISTA
« Reply #21 on: 28 Feb, 10:37:24 PM »
kat taman depan vista kita ni kalau dipagar dan dijaga dengan baik oleh mpkj, ada je ruang untuk letak peralatan senaman outdoor ni...

z1z1

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 220
Re: GYM DI VISTA
« Reply #22 on: 10 Jun, 09:00:18 AM »
Dari bulan februari sampai bulan jun peralatan senaman ski tu tak repair, jadi tukun dah dalam gym tu. Sekarang 1 daripada 2 basikal senaman pulak rosak meter. 1 lagi basikal dan treadmill ni pon menunggu masa je kalau tiada penyelenggaraan berkala dibuat. Emmm dah tak ceria nak bergym di vista ni. Kalau dulu buat aduan peralatan rosak, sebulan dua dah ok repair, sekarang kena tunggu bertahun la nampaknya nak repair walaupon kami tetiap bulan bayar maintenance..

z1z1

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 220
Re: GYM DI VISTA
« Reply #23 on: 29 Nov, 10:43:38 AM »
susah dah nak tempah kalau dah orang sama je kongker "masa" tertentu saja setiap hari...

z1z1

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 220
GYM ATAU TEMPAT PENYIMPANAN BARANG-BARANG NAK LUPUS???
« Reply #24 on: 22 Jan, 06:26:04 PM »
Bayar maintenance tetiap bulan, tapi gym vista tak serupa gym. Peralatan ski dari awal tahun lepas lagi tak dibaiki, terlonggok tepi dinding tu bersawang jadi tukun. Sekarang 2 basikal dan treadmill tu dah mula rosak. Lantai tak pernah sapu, siling penuh dengan sawang labah-labah. Dah cakap kat pejabat pon macam tu jugak tak berusik. Hilang mood nak guna gym kat vista, mujur ada gym banyak buka kat bandar seri putra ni tapi kena bayar lagi.. ape boleh buat...

z1z1

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 220
Re: GYM DI VISTA
« Reply #25 on: 06 Mar, 03:38:52 PM »
tak berbaloi bayar maintenance kalau gym dah macam stor simpan barang-barang rosak..