Author Topic: kelab aerobic untuk wanita  (Read 3577 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rodzi

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 43
kelab aerobic untuk wanita
« on: 01 Jun, 09:13:46 PM »
isteri saya jurulatih aerobic dan guru taekwon do..saya mencadang nak buka kelab untuk muslimah sahaja.. tapi masaalah tempat dan penyertaan..kalau boleh tolong saya nak merelasasikan program ini supaya isteri kita lebih bertenaga dan fwieet rumah saya no 3 jalan 3/8 seri putra...suryani tel no: 0196170730
« Last Edit: 01 Jun, 09:29:52 PM by rodzi »

rodzi

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 43
Re: kelab aerobic untuk wanita
« Reply #1 on: 02 Jun, 10:38:34 PM »
sy minta cadangan,.. jika aktiviti ini dijalankan, bilakah waktu yang sesuai?
1) berapa kali seminggu?
2) hari apa?
3) pagi, petang atau malam?

rodzi

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 43
Re: kelab aerobic untuk wanita
« Reply #2 on: 03 Jun, 10:45:42 PM »
kat kuis tak nak buat aerobic ke...

wak

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 45
Re: kelab aerobic untuk wanita
« Reply #3 on: 04 Jun, 04:26:04 PM »
nak tanya skit..
cadangan program nie berbayar ke free?

rodzi

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 43
Re: kelab aerobic untuk wanita
« Reply #4 on: 04 Jun, 09:53:38 PM »
ada bayaran..untuk jurulatih, atau apa2 yang kena bayar

Ummi Ammar

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 106
  • Gender: Female
Re: kelab aerobic untuk wanita
« Reply #5 on: 22 Dec, 12:17:31 PM »
Ada sambutan ke kelas ni... saya tengah mencari kelas or kelab macam ni..

rodzi

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 43
Re: kelab aerobic untuk wanita
« Reply #6 on: 22 Jan, 07:40:20 PM »
Boleh talipon saya.. 0196170730 (aerobic) Taekwon Do ITF 0133642440

fie

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 24
Re: kelab aerobic untuk wanita
« Reply #7 on: 06 Dec, 02:38:10 PM »
salam...
bagusnya kalu de kelas aerobik....sy nk joint...... ;D

ir_smile81

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 68
Re: kelab aerobic untuk wanita
« Reply #8 on: 06 Dec, 02:55:47 PM »
Saya pun berminat nk joint.tp kalu blh buat weekend la ye.

locume

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 28
  • selagi hayat dikandung badan
Re: kelab aerobic untuk wanita
« Reply #9 on: 07 Dec, 10:03:57 AM »
Kalo target untuk suri rumah...saya rasa, yuran jgnla mahal sangat...sbb suri rumah xbekerja...harapkan income suami je. Bagus ada aktiviti mcm ni utk suri2 rumah kat bdr. sri putra ni...sekurang2nya, ada perisian aktiviti senggang utk diri mereka sendiri...xla memanjang uruskan hal rumah tangga je..

Macam mane nak sertai kelab ni?

ajazac

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 40
  • Gender: Female
Re: kelab aerobic untuk wanita
« Reply #10 on: 20 Dec, 05:40:42 PM »
Apa perkembangan terbaru kelab aerobic ni??
Berminat ni... ::)