Author Topic: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....  (Read 19308 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title


Dengar cerita dari seorang sahabat, usaha sedang digerakkan oleh jawatankuasa yang ditubuhkan bagi memohon pembinaan sekolah rendah di BBM, sesiapa yg punya maklumat terperinci boleh dikongsikan disini....
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #1 on: June 15, 2010, 11:38:48 AM »
Nampak nyer tak der apa apa maklumat... :P :P :P

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #2 on: June 15, 2010, 11:39:40 AM »
Nampak nyer tak der apa apa maklumat... :P :P :P

org yg nak bagi maklumat tu takut maklumat bocor kot.... :D :D..kita tunggu je la
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #3 on: June 15, 2010, 12:16:59 PM »
Nampak nyer tak der apa apa maklumat... :P :P :P

org yg nak bagi maklumat tu takut maklumat bocor kot.... :D :D..kita tunggu je la

mana tumpah nyer maklumat kalau tak ke forum... ye tak?  ::) ::) ::)

Suffian

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 826
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #4 on: June 23, 2010, 12:08:28 AM »
Kalau buat keje sorang-sorang, memang ramai yg tak tahu...

PrinceCharm

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 229
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #5 on: June 23, 2010, 06:53:28 AM »
kalau suffian dgn daddy volunteer tolong dah bertiga

Suffian

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 826
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #6 on: June 23, 2010, 08:29:05 AM »
hmmm... where to start? Wa nak tolong, ta[pi orang yg nak ditolong pun wa tak tahu  ???

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #7 on: June 23, 2010, 09:21:20 AM »
kawan pun tak tau kat mana nak nolong nyer...tak tau hujung pangkal...anak kawan pun akan guna sekolah tu kalau ada di BBM...kurang sket kos pengangkutan...lagipun syok sket org tanya anak sekolah mana?..sekolah BBM... ;) ;)sampai bila org BBM nak menumpang??.. ???
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #8 on: June 23, 2010, 02:17:36 PM »
kawan pun tak tau kat mana nak nolong nyer...tak tau hujung pangkal...anak kawan pun akan guna sekolah tu kalau ada di BBM...kurang sket kos pengangkutan...lagipun syok sket org tanya anak sekolah mana?..sekolah BBM... ;) ;)sampai bila org BBM nak menumpang??.. ???

Kawan sokong 100 %  :) :) :)

Suffian

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 826
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #9 on: June 23, 2010, 02:26:25 PM »
Anak saya kecik lagi...tapi kalau mula sekarang.... bolehlah dia rasmikan.Tak perlu nak skolah jauh-jauh.

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #10 on: June 23, 2010, 02:34:14 PM »
Anak saya kecik lagi...tapi kalau mula sekarang.... bolehlah dia rasmikan.Tak perlu nak skolah jauh-jauh.

yg anak kecik lagi kena banyak bantu....supaya senang dikemudian hari... ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #11 on: June 23, 2010, 02:45:44 PM »
kalau suffian dgn daddy volunteer tolong dah bertiga

boleh...  ;D ;D ;D

bagitau jer nak tolong kat mana... kawan tak der pengalaman buat sekolah ni... kalau takat nak mendirikan masjid tu dah biasa... ;D ;D ;D

zul

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 504
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #12 on: June 23, 2010, 03:57:43 PM »
insya-allah, setakat maklumat yang diterima daripada sumber yang boleh dipercayai..alhamdullilah, Sek ren Bdr Bukit mahkota telah pun dimasukkan didalam RMK10...sama-sama kita berdoa agar impian bukit mahkota untuk dapat SK BBM dimaklbulkan Allah swt.


abggym

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 36
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #13 on: June 23, 2010, 03:59:42 PM »
tahniah..akan dapat sekolah dekat dgn rumah

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #14 on: July 21, 2010, 03:04:31 PM »
insya-allah, setakat maklumat yang diterima daripada sumber yang boleh dipercayai..alhamdullilah, Sek ren Bdr Bukit mahkota telah pun dimasukkan didalam RMK10...sama-sama kita berdoa agar impian bukit mahkota untuk dapat SK BBM dimaklbulkan Allah swt.



boleh ke kalau kongsikan sket..sumber tu dari mana dan dari siapa...dan kalau boleh nak tau gak pihak mana yg menggerakkan usaha murni ni...
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku