Author Topic: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....  (Read 19309 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #15 on: July 21, 2010, 03:11:32 PM »
insya-allah, setakat maklumat yang diterima daripada sumber yang boleh dipercayai..alhamdullilah, Sek ren Bdr Bukit mahkota telah pun dimasukkan didalam RMK10...sama-sama kita berdoa agar impian bukit mahkota untuk dapat SK BBM dimaklbulkan Allah swt.

boleh ke kalau kongsikan sket..sumber tu dari mana dan dari siapa...dan kalau boleh nak tau gak pihak mana yg menggerakkan usaha murni ni...

...sumber yg halal dan dari yg bukan kaki rasuah . ;D
___________________
aku /..PMB

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #16 on: July 21, 2010, 03:15:18 PM »
insya-allah, setakat maklumat yang diterima daripada sumber yang boleh dipercayai..alhamdullilah, Sek ren Bdr Bukit mahkota telah pun dimasukkan didalam RMK10...sama-sama kita berdoa agar impian bukit mahkota untuk dapat SK BBM dimaklbulkan Allah swt.

boleh ke kalau kongsikan sket..sumber tu dari mana dan dari siapa...dan kalau boleh nak tau gak pihak mana yg menggerakkan usaha murni ni...

...sumber yg halal dan dari yg bukan kaki rasuah . ;D

kalau macam tu....tak yah la sorok-sorok....cam korek pasir lak... ;D ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #17 on: July 22, 2010, 11:12:48 AM »
insya-allah, setakat maklumat yang diterima daripada sumber yang boleh dipercayai..alhamdullilah, Sek ren Bdr Bukit mahkota telah pun dimasukkan didalam RMK10...sama-sama kita berdoa agar impian bukit mahkota untuk dapat SK BBM dimaklbulkan Allah swt.

boleh ke kalau kongsikan sket..sumber tu dari mana dan dari siapa...dan kalau boleh nak tau gak pihak mana yg menggerakkan usaha murni ni...
...sumber yg halal dan dari yg bukan kaki rasuah . ;D
kalau macam tu....tak yah la sorok-sorok....cam korek pasir lak... ;D ;D

yg paling penting tapak skulah tu " BERSIH" ...
___________________
aku /..PMB

zul

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 504
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #18 on: July 22, 2010, 12:02:25 PM »
sumber : kementerian pelajaran malaysia. :)



daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #19 on: July 22, 2010, 12:40:03 PM »

yg paling penting tapak skulah tu " BERSIH" ...


bro pegi ler bertapa kat situ dulu barang seminggu ker... tengok ada ke tak... ;) ;) ;)

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #20 on: July 22, 2010, 12:57:11 PM »
yg paling penting tapak skulah tu " BERSIH" ...

bro pegi ler bertapa kat situ dulu barang seminggu ker... tengok ada ke tak... ;) ;) ;)

..kadang-kala mmg ler tak ada apa pun..line clear!
Tp bila dh siap.. " pahat berbunyikkk"  ;D
tau2 ada je.. "Dari manakah kamu dtg ? "


___________________
aku /..PMB

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #21 on: July 22, 2010, 01:14:52 PM »
yg paling penting tapak skulah tu " BERSIH" ...

bro pegi ler bertapa kat situ dulu barang seminggu ker... tengok ada ke tak... ;) ;) ;)

..kadang-kala mmg ler tak ada apa pun..line clear!
Tp bila dh siap.. " pahat berbunyikkk"  ;D
tau2 ada je.. "Dari manakah kamu dtg ? "


ni yang payah ni... tak tak mana usul... omputeh cakap "root cause of problem"... ;) ;) ;)

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #22 on: July 22, 2010, 01:24:21 PM »
yg paling penting tapak skulah tu " BERSIH" ...

bro pegi ler bertapa kat situ dulu barang seminggu ker... tengok ada ke tak... ;) ;) ;)
..kadang-kala mmg ler tak ada apa pun..line clear!
Tp bila dh siap.. " pahat berbunyikkk"  ;D
tau2 ada je.. "Dari manakah kamu dtg ? "

ni yang payah ni... tak tak mana usul... omputeh cakap "root cause of problem"... ;) ;) ;)

yg payahnya.. " aku tk nk balik.... bos dh buang aku kt sini "
" siapa buang ko kt sini "..
" bos ckp.. jgn bagitau org lain, nanti dia tk kasik makan dh "
"dah..dh jgn byk songeh pulak , pergi naik bas tu. Kita pergi jln2 ke KLCC"
"....horeyyyy.. jom pergi lawatan KLCC "

___________________
aku /..PMB

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #23 on: July 22, 2010, 01:28:09 PM »
patut ler banyak hantu kat KLCC tu... :P :P :P

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #24 on: July 22, 2010, 01:30:47 PM »
patut ler banyak hantu kat KLCC tu... :P :P :P

ha ha ha ha .. tulah pasal.
AS mesti marah ni.. kita buat lawak2 pulak. ;D
___________________
aku /..PMB

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #25 on: July 22, 2010, 01:52:14 PM »
patut ler banyak hantu kat KLCC tu... :P :P :P

ha ha ha ha .. tulah pasal.
AS mesti marah ni.. kita buat lawak2 pulak. ;D


bro jer yang buat lawak... kawan sedang serious nih... >:( >:( >:(

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #26 on: July 22, 2010, 01:59:20 PM »
mana ada hantu.... manusia yg jadi hantu adalah!!!

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #27 on: July 22, 2010, 02:00:39 PM »
mana ada hantu.... manusia yg jadi hantu adalah!!!

ntah... hantu punya hantu... >:( >:( >:(

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #28 on: July 22, 2010, 02:06:22 PM »
Hantu2 punya cite ni menakutkan budak2... jadikan budak2 penakut. Takut nak gi tandas.. gelap. Takut nak tidur bilik sendiri dsb.
Sepatutnya kita kena ajar anak2 kita berani (tapi berani bertempatlah)
Susah kalau perasaan takut menyelubungi anak2 kita ni... sampai dengar cite ada anak2 yg tak nak gi sekolah... worse case, siap nak tukar sekolah lagi.
Benda2 ni sebenarnya tak ganggu kita kalau amalan seharian kita mengikut hukum syarak.
Malam Allah suruh tidur... gilah tidur.... tapi kalau nak keluar TTC ... kejap jadilah :)

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: SEKOLAH RENDAH BUKIT MAHKOTA - Jawatankuasa perlaksanaan....
« Reply #29 on: July 22, 2010, 02:09:54 PM »
Hantu2 punya cite ni menakutkan budak2... jadikan budak2 penakut. Takut nak gi tandas.. gelap. Takut nak tidur bilik sendiri dsb.
Sepatutnya kita kena ajar anak2 kita berani (tapi berani bertempatlah)
Susah kalau perasaan takut menyelubungi anak2 kita ni... sampai dengar cite ada anak2 yg tak nak gi sekolah... worse case, siap nak tukar sekolah lagi.
Benda2 ni sebenarnya tak ganggu kita kalau amalan seharian kita mengikut hukum syarak.
Malam Allah suruh tidur... gilah tidur.... tapi kalau nak keluar TTC ... kejap jadilah :)

tak pernah dengar statement cam tu lagi... MuaHaHaHa... :D :D :D

Allah suruh beribadat tu ada lar... tapi TTC pun satu bentuk ibadat... dalam majlis ilmu, malaikat berhimpun sampai ke langit... ;D ;D ;D