Author Topic: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010  (Read 9433 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« on: 04 Aug, 11:46:59 AM »
salam,

Untuk makluman, Kawan telah menerima cek sumbangan untuk program BBQ @ PMC yang lepas daripada
Pejabat MPP Zon 24. Ahli Majlis, : TUAN HJ. MAZWAN BIN JOHAR , sebanyak RM 300.00. jutaan terima kasih bagi pihak PMC.
Jumlah terkumpul meliputi lebihan penganjuran program yg lepas setakat tarikh 5 ogos 2010 adalah RM 569.00.
Dibuka untuk cadangan untuk melaksanakan program akan datang.
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #1 on: 04 Aug, 12:00:56 PM »
majlis buka puasa

mImOsaPudiCa

  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2490
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #2 on: 04 Aug, 12:10:56 PM »
sambutan hari raya....  :)

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #3 on: 04 Aug, 12:17:55 PM »
sambutan hri raya tu ok kot...kalau berbuka puasa sesiapa yg berminat menganjurkan pm kat kawan... ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

jabbar4aiman

  • Anak Lambor Kanan Kiri..
  • Global Moderator
  • Laksamana
  • ************
  • Posts: 1763
  • Gender: Male
  • Bujang tiga ber-anak tiga.. ( ^ - ^ )
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #4 on: 04 Aug, 12:21:38 PM »
More Sembahyang Terawikh..
  • pilih le satu wiken, eloknya sempena Nuzul Quran (Khamis 26 Ogos malam Jumaat) atau Jumaat 27 Ogos cuti Nuzul Quran (bagi orang yang keje kat Selangor le..  ;D) , atau
  • ambik le kesemua 4 wiken dalam bulan Ramadhan ni, rotate 2 surau BBM 2 surau BSP

My 2-cents  :)
Unlearn what U Learned and Relearn what U Need

mImOsaPudiCa

  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2490
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #5 on: 04 Aug, 12:25:29 PM »
More Sembahyang Terawikh..
  • pilih le satu wiken, eloknya sempena Nuzul Quran (Khamis 26 Ogos malam Jumaat) atau Jumaat 27 Ogos cuti Nuzul Quran (bagi orang yang keje kat Selangor le..  ;D) , atau
  • ambik le kesemua 4 wiken dalam bulan Ramadhan ni, [rotate 2 surau BBM 2 surau BSPcolor]

My 2-cents  :)

surau TIP x nk ke?  ;D
« Last Edit: 04 Aug, 12:27:46 PM by wai »

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #6 on: 04 Aug, 12:29:11 PM »
Buka puasa dah nak penuh. Raya pulak mesti open house berlambak-lambak. Banyak membazir je nanti. Buat benda lain la.

mImOsaPudiCa

  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2490
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #7 on: 04 Aug, 12:31:58 PM »
Buka puasa dah nak penuh. Raya pulak mesti open house berlambak-lambak. Banyak membazir je nanti. Buat benda lain la.

aktiviti rehlah..... kt bagan lalang ke.... PD ke....  ::)
seram jeram gading, toksah la....   ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #8 on: 04 Aug, 12:41:52 PM »
2-3 minggu ni bagi je idea...dah banyak idea baru boleh sama-sama buat decision ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

zul

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 504
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #9 on: 04 Aug, 01:01:48 PM »
sedekah ke rumah anak yatim Darul Izzah,bangi. :)


dikongsikan pengalaman lawatan ke darul atiq di http://mahkota5.blogspot.com/2010/08/lawatan-ke-daru-atiq.html

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #10 on: 04 Aug, 02:47:46 PM »
Simpan untuk buat aktiviti PMC yang seterusnya. Jangan risau, bila ada aktiviti yang sesuai belanjakanlah duit tu.
Nak buat sumbangan ke atau nak sedekah, gunakanlah wang dari sumber yang lain. Kalau tak silap, wang yang dikumpulkan memang dari asal untuk menjalankan aktiviti PMC Forumers.

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #11 on: 04 Aug, 04:21:49 PM »
ku cm2..tgu thn depan laaa.. lg skali PMC gathering.. mane tau lbh ramai ahli yg nak turun..  :) :)
or xtvt sukan mcm boling ker.. futsal ker..badminton ker..  ::) ::)

mImOsaPudiCa

  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2490
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #12 on: 04 Aug, 04:35:14 PM »
ku cm2..tgu thn depan laaa.. lg skali PMC gathering.. mane tau lbh ramai ahli yg nak turun..  :) :)
or xtvt sukan mcm boling ker.. futsal ker..badminton ker..  ::) ::)

lma x nmpak cikmelah.... mna mhilang... ::)  ;D

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #13 on: 04 Aug, 04:55:06 PM »
ku cm2..tgu thn depan laaa.. lg skali PMC gathering.. mane tau lbh ramai ahli yg nak turun..  :) :)
or xtvt sukan mcm boling ker.. futsal ker..badminton ker..  ::) ::)

lma x nmpak cikmelah.... mna mhilang... ::)  ;D
Sibuk berkempen dalam pemilihan AJK persatuan penduduk apartment tempohari.. ;D ;D

WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #14 on: 04 Aug, 05:00:24 PM »
Cadangan saya plak..upah org  utk buang semua iklan2 haram yg senang didpti d PM ni, secara berkalalah kl blh.