Author Topic: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010  (Read 9436 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #30 on: 31 Mar, 10:50:55 PM »
Tanya je...bbq ni utk forumer shj/public? Kl 'utk kita aje', apakata kolek sorang lg rm20ke, brp2 la...blh tambah kambing panggang lebih lg, amacam?
Blh makan kambing salai/panggang puas2. X pernah lg mkn kambing.

memang camtu la cara nye dulu....

« Last Edit: 31 Mar, 10:53:30 PM by XYZ123 »

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #31 on: 31 Mar, 10:55:20 PM »
bkn tld pengerusi tetap ker....   ::) ::) ::) ker ada yg sukerala nak rampas kuasa... :o :o :o 8) 8)

den pun setuju TLD jd pengerusi tetap.... lgpun pun kan dia memang RALA RELA......
« Last Edit: 31 Mar, 10:57:14 PM by XYZ123 »

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #32 on: 31 Mar, 11:28:57 PM »
bkn tld pengerusi tetap ker....   ::) ::) ::) ker ada yg sukerala nak rampas kuasa... :o :o :o 8) 8)

den pun setuju TLD jd pengerusi tetap.... lgpun pun kan dia memang RALA RELA......
saya sokong TLD. Kepimpinannya telah terbukti dan dia pun RELA.  ;D

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #33 on: 01 Apr, 08:43:50 AM »
Tanya je...bbq ni utk forumer shj/public? Kl 'utk kita aje', apakata kolek sorang lg rm20ke, brp2 la...blh tambah kambing panggang lebih lg, amacam?
Blh makan kambing salai/panggang puas2. X pernah lg mkn kambing.
Camtu lah yang kita buat dulu..BBQ untuk forumer dengan bayaran tertentu untuk sekeluarga dengan sumbangan dari beberapa pihak..Cuma sekarang ni ada khabar angin yang tuan tanah nak sponsor sekor dua kambing...kena tunggulah kalau kalau ini kenyataan atau fitnah.. ;D ;D ;D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #34 on: 01 Apr, 10:49:41 AM »
bkn tld pengerusi tetap ker....   ::) ::) ::) ker ada yg sukerala nak rampas kuasa... :o :o :o 8) 8)

den pun setuju TLD jd pengerusi tetap.... lgpun pun kan dia memang RALA RELA......
saya sokong TLD. Kepimpinannya telah terbukti dan dia pun RELA.  ;D

setuju... ;D ;D ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #35 on: 01 Apr, 11:01:44 AM »
Tanya je...bbq ni utk forumer shj/public? Kl 'utk kita aje', apakata kolek sorang lg rm20ke, brp2 la...blh tambah kambing panggang lebih lg, amacam?
Blh makan kambing salai/panggang puas2. X pernah lg mkn kambing.
Camtu lah yang kita buat dulu..BBQ untuk forumer dengan bayaran tertentu untuk sekeluarga dengan sumbangan dari beberapa pihak..Cuma sekarang ni ada khabar angin yang tuan tanah nak sponsor sekor dua kambing...kena tunggulah kalau kalau ini kenyataan atau fitnah.. ;D ;D ;D

Like. ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #36 on: 01 Apr, 11:03:43 AM »
bkn tld pengerusi tetap ker....   ::) ::) ::) ker ada yg sukerala nak rampas kuasa... :o :o :o 8) 8)

den pun setuju TLD jd pengerusi tetap.... lgpun pun kan dia memang RALA RELA......
saya sokong TLD. Kepimpinannya telah terbukti dan dia pun RELA.  ;D

tq le ramai pulak yg menyokong yea....mahap bebanyak la...alasan kawan : Skrg ni sibuk sesangat takut sampai masa nanti korank makan sardin BBQ jer,.... ;D ;D ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #37 on: 01 Apr, 04:38:45 PM »
bkn tld pengerusi tetap ker....   ::) ::) ::) ker ada yg sukerala nak rampas kuasa... :o :o :o 8) 8)

den pun setuju TLD jd pengerusi tetap.... lgpun pun kan dia memang RALA RELA......
saya sokong TLD. Kepimpinannya telah terbukti dan dia pun RELA.  ;D

tq le ramai pulak yg menyokong yea....mahap bebanyak la...alasan kawan : Skrg ni sibuk sesangat takut sampai masa nanti korank makan sardin BBQ jer,.... ;D ;D ;D

tak per... janji dapat kambing 2 ekor... cicah ngan sardin pun sodap... ahaks... ;D ;D ;D

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #38 on: 01 Apr, 04:46:05 PM »
bkn tld pengerusi tetap ker....   ::) ::) ::) ker ada yg sukerala nak rampas kuasa... :o :o :o 8) 8)

den pun setuju TLD jd pengerusi tetap.... lgpun pun kan dia memang RALA RELA......
saya sokong TLD. Kepimpinannya telah terbukti dan dia pun RELA.  ;D

tq le ramai pulak yg menyokong yea....mahap bebanyak la...alasan kawan : Skrg ni sibuk sesangat takut sampai masa nanti korank makan sardin BBQ jer,.... ;D ;D ;D
Tak pe..dari makan hati BBQ atau pun makan angin BBQ.. ;D ;D

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #39 on: 01 Apr, 08:28:26 PM »
bkn tld pengerusi tetap ker....   ::) ::) ::) ker ada yg sukerala nak rampas kuasa... :o :o :o 8) 8)

den pun setuju TLD jd pengerusi tetap.... lgpun pun kan dia memang RALA RELA......
saya sokong TLD. Kepimpinannya telah terbukti dan dia pun RELA.  ;D

tq le ramai pulak yg menyokong yea....mahap bebanyak la...alasan kawan : Skrg ni sibuk sesangat takut sampai masa nanti korank makan sardin BBQ jer,.... ;D ;D ;D
Tak pe..dari makan hati BBQ atau pun makan angin BBQ.. ;D ;D

betul tu Capt..... TLD terbaeeekkkkk woookkkkk.....

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #40 on: 02 Apr, 07:21:06 PM »
bkn tld pengerusi tetap ker....   ::) ::) ::) ker ada yg sukerala nak rampas kuasa... :o :o :o 8) 8)

den pun setuju TLD jd pengerusi tetap.... lgpun pun kan dia memang RALA RELA......
saya sokong TLD. Kepimpinannya telah terbukti dan dia pun RELA.  ;D

tq le ramai pulak yg menyokong yea....mahap bebanyak la...alasan kawan : Skrg ni sibuk sesangat takut sampai masa nanti korank makan sardin BBQ jer,.... ;D ;D ;D
Tak pe..dari makan hati BBQ atau pun makan angin BBQ.. ;D ;D

betul tu Capt..... TLD terbaeeekkkkk woookkkkk.....

komen cam ni tak membantu
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku