Author Topic: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010  (Read 9484 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #15 on: 04 Aug, 05:07:12 PM »
Cadangan saya plak..upah org  utk buang semua iklan2 haram yg senang didpti d PM ni, secara berkalalah kl blh.
Yg tu dah termasuk dalam cukai pintu yg bayak kat MPKj. Kalau nak buat pun boleh buat gotong royong dan duit tu untuk jamu makan org yg pegi buat keje tu. Kalau RM500 tu cukup sangat sebab tak ramai pun yg turun gotong royong....  ::) ;D ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #16 on: 04 Aug, 05:12:15 PM »
Cadangan saya plak..upah org  utk buang semua iklan2 haram yg senang didpti d PM ni, secara berkalalah kl blh.
Yg tu dah termasuk dalam cukai pintu yg bayak kat MPKj. Kalau nak buat pun boleh buat gotong royong dan duit tu untuk jamu makan org yg pegi buat keje tu. Kalau RM500 tu cukup sangat sebab tak ramai pun yg turun gotong royong....  ::) ;D ;D

cadangan tu seeloknya ditujukan kepada persatuan penduduk setempat....itu pun kalau dah letih nak tunggu mpkj buat ;D....kalau nak suruh PMC buat jenuh nak cover BBM,BSP & TIP
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #17 on: 04 Aug, 05:14:38 PM »
Simpan untuk buat aktiviti PMC yang seterusnya. Jangan risau, bila ada aktiviti yang sesuai belanjakanlah duit tu.
Nak buat sumbangan ke atau nak sedekah, gunakanlah wang dari sumber yang lain. Kalau tak silap, wang yang dikumpulkan memang dari asal untuk menjalankan aktiviti PMC Forumers.

capt cakap ni .. pada saya terbaekk  ;D
___________________
aku /..PMB

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #18 on: 04 Aug, 06:25:59 PM »
sokong

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #19 on: 05 Aug, 12:15:53 PM »
ku cm2..tgu thn depan laaa.. lg skali PMC gathering.. mane tau lbh ramai ahli yg nak turun..  :) :)
or xtvt sukan mcm boling ker.. futsal ker..badminton ker..  ::) ::)

lma x nmpak cikmelah.... mna mhilang... ::)  ;D

x ilang kemana2 wai..ado yo kek cni.. cume x kenkadang x sempat nak jenguk PMC ni.. bz bebenor laa ni.. ;) ;)

zawang

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 188
  • Gender: Male
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #20 on: 05 Aug, 03:45:13 PM »
betul kata capt. tu ,Simpan aje untuk buat aktiviti PMC yang seterusnya.
-Bravo Zulu Alfa-

mImOsaPudiCa

  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2490
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #21 on: 05 Aug, 03:54:48 PM »
betul kata capt. tu ,Simpan aje untuk buat aktiviti PMC yang seterusnya.

lma x nmpk zawang.... cm cikmelah gk kot.... bz...  ::) ;D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #22 on: 05 Aug, 09:11:12 PM »
Simpan untuk buat aktiviti PMC yang seterusnya. Jangan risau, bila ada aktiviti yang sesuai belanjakanlah duit tu.
Nak buat sumbangan ke atau nak sedekah, gunakanlah wang dari sumber yang lain. Kalau tak silap, wang yang dikumpulkan memang dari asal untuk menjalankan aktiviti PMC Forumers.

capt cakap ni .. pada saya terbaekk  ;D

kawan pun setuju gak ngan yang ni... ;D ;D ;D

Ingat kepada objektif asal yang menjadi asas ada nyer tabung tersebut... untuk maksud yang lain, kita kutip lain... ;) ;) ;)

betul kata capt. tu ,Simpan aje untuk buat aktiviti PMC yang seterusnya.

ni boleh masuk jadi 8 keajaiban dunia nih... zawang masuk porong??? :o :o :o

MuaHaHaHa... :D :D :D

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #23 on: 31 Mar, 12:29:44 AM »
Boleh buat BBQ? Jom laaa... :D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #24 on: 31 Mar, 09:18:48 AM »
Boleh buat BBQ? Jom laaa... :D

ada sapa nak mulakan?...nanti collect duit kat kawan ;D ;D ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #25 on: 31 Mar, 09:47:02 AM »
Boleh buat BBQ? Jom laaa... :D

ada sapa nak mulakan?...nanti collect duit kat kawan ;D ;D ;D

bkn tld pengerusi tetap ker....   ::) ::) ::) ker ada yg sukerala nak rampas kuasa... :o :o :o 8) 8)

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #26 on: 31 Mar, 09:49:45 AM »
tunggu confirmation kambing 2 ekor... bila dapat boleh ON ler... ahaks... ;D ;D ;D

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #27 on: 31 Mar, 08:03:48 PM »
Boleh buat BBQ? Jom laaa... :D

ada sapa nak mulakan?...nanti collect duit kat kawan ;D ;D ;D

bkn tld pengerusi tetap ker....   ::) ::) ::) ker ada yg sukerala nak rampas kuasa... :o :o :o 8) 8)

kwn sokong tld jd pengerusi tetap bbq pmc  ;D ;D ;D

kwn sokong utk 1 undian  :D ;D ;D

WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #28 on: 31 Mar, 08:53:18 PM »
Tanya je...bbq ni utk forumer shj/public? Kl 'utk kita aje', apakata kolek sorang lg rm20ke, brp2 la...blh tambah kambing panggang lebih lg, amacam?
Blh makan kambing salai/panggang puas2. X pernah lg mkn kambing.

OffshoreMan

  • Administrator
  • Temenggung
  • ***
  • Posts: 1311
  • Gender: Male
  • Cerita Kerja Offshore Oil & Gas di Offshoreman.net
    • Offshore Oil & Gas
Re: TABUNG PMC - RM 569.00 as at 5 Aug 2010
« Reply #29 on: 31 Mar, 09:18:13 PM »
BBQ @ PMC Forumer Yr. 2011 di sini >> http://putra-mahkota.com/forum/index.php?board=20.0  ;D