Author Topic: PENYALAHGUNAAN KUASA oleh Moderator  (Read 7770 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: PENYALAHGUNAAN KUASA oleh Moderator
« Reply #15 on: 26 Feb, 05:03:14 PM »

kalau mod posting merapu meraban...kire boleh kena buang ke ;D


ramai mod tak der nanti...  ;D

cari alasan ker?  ::) ::) ::)

hari ni dah dikeluarkan notis...posting yg tak sesuai dgn thread dalam erti kata lain merapu.....tu la kawan baru je tanya semalam....bukan nak cari alasan :D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: PENYALAHGUNAAN KUASA oleh Moderator
« Reply #16 on: 28 Feb, 02:50:48 AM »

kalau mod posting merapu meraban...kire boleh kena buang ke ;D


ramai mod tak der nanti...  ;D

cari alasan ker?  ::) ::) ::)

hari ni dah dikeluarkan notis...posting yg tak sesuai dgn thread dalam erti kata lain merapu.....tu la kawan baru je tanya semalam....bukan nak cari alasan :D

kawan pun ikut sama ler... you jump, i jump... ;D ;D ;D

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: PENYALAHGUNAAN KUASA oleh Moderator
« Reply #17 on: 28 Feb, 09:46:50 AM »
tp lebih baik merapu/meraban dari BUMP....

cth kita amik thread BBQ.... bila dh jauh tertinggal di bawah dek keaktifkan thread lain.... so owner thread akan BUMP utk meletakkan thread tersebut diatas.... sudahnya thread tersebut penuh dgn BUMP, BUMP, BUMP......

BUMP = Bring Up My Post

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: PENYALAHGUNAAN KUASA oleh Moderator
« Reply #18 on: 01 Mar, 12:56:40 AM »
BUMP baik pada BUM jer...  ;D

nak tahu apa tu BUM, check kamus ler...  ;)