Author Topic: Apa khabar  (Read 3142 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spidey

  • Guest
Apa khabar
« on: September 26, 2008, 09:00:41 AM »
Assalamualaikum,

Apa khabar semua kejiranan D'Punchak Nusa...Selamat berkenalan
::)

kambing

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 40
  • Gender: Female
Re: Apa khabar
« Reply #1 on: October 11, 2008, 01:23:01 PM »
hhahahahahah nih bebtui jiran nih

rumah sy jalan 2/5H..

Spidey

  • Guest
Re: Apa khabar
« Reply #2 on: October 16, 2008, 12:53:07 PM »
Betoi apa tak betoi lak.....rumah no.....jalan seri putra 2/5G...hehehe ;D

Jalan umah kita tue sibuk betul..pintu masuk utamakan.....untuk kwsan kejiranan kita D'punchak putra n Nusa...

jabbar4aiman

  • Anak Lambor Kanan Kiri..
  • Global Moderator
  • Laksamana
  • ************
  • Posts: 1763
  • Gender: Male
  • Bujang tiga ber-anak tiga.. ( ^ - ^ )
Re: Apa khabar
« Reply #3 on: November 06, 2008, 05:25:37 PM »
Betoi apa tak betoi lak.....rumah no.....jalan seri putra 2/5G...hehehe ;D

Jalan umah kita tue sibuk betul..pintu masuk utamakan.....untuk kwsan kejiranan kita D'punchak putra n Nusa...

Wohhh.. ini berjiran dgn Abg Roy la nihhh.. dah jarang nampak dia kat Pasar Malam dah skrg nih.. shooting drama/filem outstesen kot...
Unlearn what U Learned and Relearn what U Need

Spidey

  • Guest
Re: Apa khabar
« Reply #4 on: December 14, 2008, 11:22:08 PM »
kiranya begitula.....cuma sekarang nie nampak dia sibuk dengan shooting.....

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Apa khabar
« Reply #4 on: December 14, 2008, 11:22:08 PM »



jabbar4aiman

  • Anak Lambor Kanan Kiri..
  • Global Moderator
  • Laksamana
  • ************
  • Posts: 1763
  • Gender: Male
  • Bujang tiga ber-anak tiga.. ( ^ - ^ )
Re: Apa khabar
« Reply #5 on: December 24, 2008, 04:14:11 PM »
Lame dah tak post kat sini.. ade member baru register ke masuk forum dari Nusa?
Unlearn what U Learned and Relearn what U Need

yatie

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 2
Re: Apa khabar
« Reply #6 on: March 01, 2009, 12:12:20 AM »
Salam...

Salam perkenalan pd jiran2 sume.....saya br register...br jmpa forum ni....umah jln 2/5G.tp tak dok situ...sewakn kt org.

~yatie~

Kay

  • Aku Adalah Seorang
  • Penghuni
  • **
  • Posts: 49
  • Gender: Male
  • backbencher
Re: Apa khabar
« Reply #7 on: April 04, 2009, 02:53:47 PM »
Sapa kahwin dkt jalan 2/5G? tak jemput pun..

hamisha

  • Guest
Re: Apa khabar
« Reply #8 on: April 04, 2009, 10:47:52 PM »
salam berkenalan ...u dok kat 2/5g ke..yelah.. ada majlis kawin kat situ..alah kesiannya tak dpt jemputan ke..takpe i dok kat 2/4c tak lama lagi i pun nak buat kenduri kawin anak bolehlah jemput..hihi..

Kay

  • Aku Adalah Seorang
  • Penghuni
  • **
  • Posts: 49
  • Gender: Male
  • backbencher
Re: Apa khabar
« Reply #9 on: April 05, 2009, 01:58:35 PM »
teringin nak makan nasi minyak dekat nusa putra, hehe. alhamdulillah, bagusla macam tu kak hamisha. moga-moga segalanya dipermudahkan, amin..

azim

  • Guest
Re: Apa khabar
« Reply #10 on: April 05, 2009, 07:27:03 PM »
Hi..Saya baru jer masuk forum ni.  Selamat berkenalan. 

putra88

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 258
  • Gender: Male
Re: Apa khabar
« Reply #11 on: April 05, 2009, 08:58:01 PM »
Sapa kahwin dkt jalan 2/5G? tak jemput pun..

minta-minta lain kali kalau ada nak buat majlis apa pun dan perlu tutup jalan terutama jalan utama, tolonglah tunjukkan arah lencongan. Pada hujung minggu ramai saudara mara & kawan-kawan nak dtg ke rumah dan dah biasa gunakan jalan tu dan tiba-tiba tutup....dah tak tahu mana nak tuju. kalau kita pendudduk sini tak apa lah, mungkin kita tahu nak lencungkan hala kemana utk sampai ke rumah kita.......sekadar pandangan utk kesejahteraan bersama.
« Last Edit: April 05, 2009, 09:04:04 PM by putra88 »
D'Puncak Putra

Giemns

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 365
Re: Apa khabar
« Reply #12 on: April 05, 2009, 09:01:43 PM »
Disinilah persatuan dapat memainkan peranan. Tuan rumah perlulah memaklumkan kpdpersatuan dan persatuan akan membantu. Semua pihak akan bergembira dan tiada terkilan di hati!!

ipsumQMF

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 4
Re: Apa khabar
« Reply #13 on: April 14, 2009, 04:52:43 PM »
Baru join.  Selamat berkenalan semua. :)
Saya pun begitu.  Peranan persatuan penduduk di kawasan kita perlu dipertingkatkan.
Takut-takut nanti ada orang meninggal dunia pun kita tak tahu.    Maklumlah masing-masing sibuk bekerja.

hamisha

  • Guest
Re: Apa khabar
« Reply #14 on: April 17, 2009, 10:20:08 AM »
salam perkenalan..memang betul kata en ipsumQMF tu..kita kena sama sama mempertingkatkan mutu persatuan penduduk dpuncak nusa dan dpuncak putra ni..penghuni disini pun dah ramai...dan kita semua pun belum sempat berkenalan antara satu sama lain selain dari jiran sebelah mnyebelah saja..

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Apa khabar
« Reply #14 on: April 17, 2009, 10:20:08 AM »