Author Topic: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10  (Read 6157 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sumie_story

  • Guest
Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« on: October 06, 2010, 03:09:54 PM »
Salam..

Hahaha..sy la org pertama yg wat post kat thread sek 10 nie.. 

So..secara x langsung, sy nak nanti sy yg dipilih utk jd ketua penduduk sek 10 nie..  ;D  <-- Gila pangkat!

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« Reply #1 on: October 06, 2010, 03:46:28 PM »
Salam..

Hahaha..sy la org pertama yg wat post kat thread sek 10 nie.. 

So..secara x langsung, sy nak nanti sy yg dipilih utk jd ketua penduduk sek 10 nie..  ;D  <-- Gila pangkat!


ada org ker seksyen 10 ni.. 
salam kejiranan dari PMB seksyen 2    ;D
___________________
aku /..PMB

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« Reply #2 on: October 06, 2010, 06:52:30 PM »
sempat lagi nak bertanding...


ada org ker seksyen 10 ni.. 
salam kejiranan dari PMB seksyen 2    ;D

Alaa..seksyen 2 ke?  :-\

Baru je nak jadikan naib naib pengerusi penduduk..  ;D

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« Reply #3 on: October 07, 2010, 09:46:18 AM »
Salam...ekceli sek 10 ni kat ner ek...yg berhdpn ngan surau sek 3 tu ker... ::) ::) ::)
eniway..salam perkenalan dari jiran sepelaung...cikmelah dari sek 4... ;D ;D ;D

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« Reply #4 on: October 07, 2010, 11:04:41 AM »
Err..sek 10 nie sy pun konfius katne..  ;D
Npe? cikmelah nie nak btanding gak ke?  >:(

uiikksss..cmno nak bertanding nih..calon x tau kaw ktner... ::) ::)
btanding...idok ler..aii nih pemalu orgnyer..aii x gile kose.. ;D ;D, aii cume nak berkenal2an jer... 8)

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« Reply #5 on: October 07, 2010, 11:17:50 AM »
dema dema ni semua nyer tak mahu jawatan tu... suruh jadi pengerusi pun mati matian ditolak nyer... sumie pangku ler dulu jawatan tu 'until further notice'... ;D ;D ;D

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« Reply #6 on: October 07, 2010, 11:49:32 AM »
dema dema ni semua nyer tak mahu jawatan tu... suruh jadi pengerusi pun mati matian ditolak nyer... sumie pangku ler dulu jawatan tu 'until further notice'... ;D ;D ;D

ha ha ha .. betul tu DD.  ;D
___________________
aku /..PMB

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« Reply #7 on: October 07, 2010, 11:52:47 AM »
dema dema ni semua nyer tak mahu jawatan tu... suruh jadi pengerusi pun mati matian ditolak nyer... sumie pangku ler dulu jawatan tu 'until further notice'... ;D ;D ;D

jaga -jaga kawan-kawan.... ;D ;D ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« Reply #8 on: October 07, 2010, 12:05:10 PM »
dema dema ni semua nyer tak mahu jawatan tu... suruh jadi pengerusi pun mati matian ditolak nyer... sumie pangku ler dulu jawatan tu 'until further notice'... ;D ;D ;D

jaga -jaga kawan-kawan.... ;D ;D ;D

tanggu nnt bila2 banglo2 sek.10  dah naik.. masa tu nnt ramai la otai2 yg akan tawarkan diri masing buat pencalunan ..
antara yg menonjol dh tentunya sdra TDL  ;D dan  sdra DD
___________________
aku /..PMB

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« Reply #9 on: October 07, 2010, 12:11:16 PM »
dema dema ni semua nyer tak mahu jawatan tu... suruh jadi pengerusi pun mati matian ditolak nyer... sumie pangku ler dulu jawatan tu 'until further notice'... ;D ;D ;D

jaga -jaga kawan-kawan.... ;D ;D ;D

tanggu nnt bila2 banglo2 sek.10  dah naik.. masa tu nnt ramai la otai2 yg akan tawarkan diri masing buat pencalunan ..
antara yg menonjol dh tentunya sdra TDL  ;D dan  sdra DD

alhamdulilah semoga doa PMB dimakbulkan maka akan tercapai la sasaran kawan nak beli banglo.... ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« Reply #10 on: October 07, 2010, 12:25:34 PM »
Haha..Jap2..sebenarnye sek 10 nie kat mne ek? sy just nak gurau2 je kat sini letak post kat sek 10.

Tp td tgk jap kat google map. tp x perasan plak la kat mne sek 10. someone bgtau kat mne sek 10 nie blh x?
 :)

huhh...org cam ni pun  ada.....ingatkan memang awal lagi la dah ada rumah kat sek 10 ??? ???
teringat kawan kat BMAAJ >:(
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« Reply #11 on: October 07, 2010, 12:27:52 PM »
Haha..Jap2..sebenarnye sek 10 nie kat mne ek? sy just nak gurau2 je kat sini letak post kat sek 10.

Tp td tgk jap kat google map. tp x perasan plak la kat mne sek 10. someone bgtau kat mne sek 10 nie blh x?
 :)

atas pada seksyen 9 tu...

dema dema ni semua nyer tak mahu jawatan tu... suruh jadi pengerusi pun mati matian ditolak nyer... sumie pangku ler dulu jawatan tu 'until further notice'... ;D ;D ;D

jaga -jaga kawan-kawan.... ;D ;D ;D

tanggu nnt bila2 banglo2 sek.10  dah naik.. masa tu nnt ramai la otai2 yg akan tawarkan diri masing buat pencalunan ..
antara yg menonjol dh tentunya sdra TDL  ;D dan  sdra DD

alhamdulilah semoga doa PMB dimakbulkan maka akan tercapai la sasaran kawan nak beli banglo.... ;D

masin ler mulut dia hendakNya... pagi pagi lepas makan nasi lemak mesti ada lekat lagi kemasinan tu... ahaks.. ;D ;D ;D

dapat banglo nanti, boleh tambah cawangan... ::) ::) ::)

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« Reply #12 on: October 07, 2010, 12:30:15 PM »
Haha..Jap2..sebenarnye sek 10 nie kat mne ek? sy just nak gurau2 je kat sini letak post kat sek 10.

Tp td tgk jap kat google map. tp x perasan plak la kat mne sek 10. someone bgtau kat mne sek 10 nie blh x?
 :)

huhh...org cam ni pun  ada.....ingatkan memang awal lagi la dah ada rumah kat sek 10 ??? ???
teringat kawan kat BMAAJ >:(

sek 10 tu tpt ronda RELA platun 0023 ... ( jgm lupa makan2 mlm minggu ni ..)   area tangki air tpt skodeng dan merendek
..port baik ni.  ;D
___________________
aku /..PMB

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« Reply #13 on: October 07, 2010, 12:31:49 PM »
Haha..Jap2..sebenarnye sek 10 nie kat mne ek? sy just nak gurau2 je kat sini letak post kat sek 10.

Tp td tgk jap kat google map. tp x perasan plak la kat mne sek 10. someone bgtau kat mne sek 10 nie blh x?
 :)

huhh...org cam ni pun  ada.....ingatkan memang awal lagi la dah ada rumah kat sek 10 ??? ???
teringat kawan kat BMAAJ >:(

sek 10 tu tpt ronda RELA platun 0023 ... ( jgm lupa makan2 mlm minggu ni ..)   area tangki air tpt skodeng dan merendek
..port baik ni.  ;D

cakap berdasarkan pengalaman ni... ;D ;D ;D

mImOsaPudiCa

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2490
Re: Perhatian kepada semua AJK Penduduk Sek 10
« Reply #14 on: October 07, 2010, 12:49:50 PM »
Haha..Jap2..sebenarnye sek 10 nie kat mne ek? sy just nak gurau2 je kat sini letak post kat sek 10.

Tp td tgk jap kat google map. tp x perasan plak la kat mne sek 10. someone bgtau kat mne sek 10 nie blh x?
 :)

huhh...org cam ni pun  ada.....ingatkan memang awal lagi la dah ada rumah kat sek 10 ??? ???
teringat kawan kat BMAAJ >:(


sy pn tringat gk...  ;D

ade psamaan?  ::) ::) ::)