Author Topic: SRA: Senarai Murid Mengikut Kelas 2011  (Read 4158 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
SRA: Senarai Murid Mengikut Kelas 2011
« on: 01 Dec, 10:13:32 PM »
Berikut di kepilkan senarai nama murid Sekolah Rendah Agama Bandar Seri Putra (SRA-BSP) mengikut tahun dan kelas seperti yang diberikan oleh pentadbir SRA-BSP.

Bagaimanapun senarai ini tertakluk kepada perubahan.

Maklumat lanjut, sila hubungi SRA-BSP:
SEKOLAH RENDAH AGAMA BANDAR SERI PUTRA
Jalan Seri Putra 2/1, Bandar Seri Putra,
43000 Kajang, Selangor DE.
Tel: 019-2114617 / 016-6442652
srabandarseriputra+sekolah@gmail.com


Harap maklum.


Pelan kedudukan kelas 2011.

Tahun 1: Tahun 1 2011.pdf

Tahun 2: Tahun 2 2011.xls

Tahun 3: Tahun 3 2011.xls

Tahun 4: Tahun 4 2011.xls

Tahun 5: Tahun 5 2011.xls

Tahun 6: Tahun 6 2011.xls


Sumber: http://srabandarseriputra.blogspot.com/2010/12/senarai-murid-mengikut-kelas-2011.html

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: SRA: Senarai Murid Mengikut Kelas 2011
« Reply #1 on: 02 Dec, 10:44:15 AM »
Salam AS, cmne name anak sy leh salah eja nih dan nama ayahnyer pun lain..  ::) ::) ??? ???
naik juling mate mencari name ank..rupe2 nyer salah eja..nak g opis SRA ker or mase naik skolah nnti baru betulkan?...  :P

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: SRA: Senarai Murid Mengikut Kelas 2011
« Reply #2 on: 02 Dec, 11:49:29 AM »
Hahaha... itu saya tak pasti kenapa jadi macam tu. Saya hanya sampaikan apa yg saya dapat daripada Guru Besar.

Nak betulkan.... saya rasa masa masuk kelas nanti boleh betulkan.

Salam AS, cmne name anak sy leh salah eja nih dan nama ayahnyer pun lain..  ::) ::) ??? ???
naik juling mate mencari name ank..rupe2 nyer salah eja..nak g opis SRA ker or mase naik skolah nnti baru betulkan?...  :P

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: SRA: Senarai Murid Mengikut Kelas 2011
« Reply #3 on: 02 Dec, 11:55:25 AM »
Salam AS, cmne name anak sy leh salah eja nih dan nama ayahnyer pun lain..  ::) ::) ??? ???
naik juling mate mencari name ank..rupe2 nyer salah eja..nak g opis SRA ker or mase naik skolah nnti baru betulkan?...  :P
Calon YDP kena cari jalan penyelesaian ni.. ;D ;D ;D

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: SRA: Senarai Murid Mengikut Kelas 2011
« Reply #4 on: 02 Dec, 12:00:57 PM »
lega.. nasib baik bukan saya..hahaha

Lagipun utk PIBG SRA, tempoh jawatan mereka sehingga tahun 2012. 2011 ada AGM tapi tiada pemilihan baru.

Salam AS, cmne name anak sy leh salah eja nih dan nama ayahnyer pun lain..  ::) ::) ??? ???
naik juling mate mencari name ank..rupe2 nyer salah eja..nak g opis SRA ker or mase naik skolah nnti baru betulkan?...  :P
Calon YDP kena cari jalan penyelesaian ni.. ;D ;D ;D

jabbar4aiman

  • Anak Lambor Kanan Kiri..
  • Global Moderator
  • Laksamana
  • ************
  • Posts: 1763
  • Gender: Male
  • Bujang tiga ber-anak tiga.. ( ^ - ^ )
Re: SRA: Senarai Murid Mengikut Kelas 2011
« Reply #5 on: 02 Dec, 05:32:56 PM »
Salam AS, cmne name anak sy leh salah eja nih dan nama ayahnyer pun lain..  ::) ::) ??? ???
naik juling mate mencari name ank..rupe2 nyer salah eja..nak g opis SRA ker or mase naik skolah nnti baru betulkan?...  :P
Calon YDP kena cari jalan penyelesaian ni.. ;D ;D ;D

Saya 100% sokong kepimpinan PIBG SRA BSP sekarang (En. Lokman Md Sarip Pengerusinya) walaupon belum secara rasmi menjadi ahli PIBG SRA (akan mula bayar yuran kurang sebulan dari tarikh hari ini.. ) ;D
Unlearn what U Learned and Relearn what U Need

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: SRA: Senarai Murid Mengikut Kelas 2011
« Reply #6 on: 02 Dec, 06:44:04 PM »
hah, kan jabbar dah angry.. dah ok YDP tu nak buat apa tukar2... jabbar saya pun sokong 100%

Salam AS, cmne name anak sy leh salah eja nih dan nama ayahnyer pun lain..  ::) ::) ??? ???
naik juling mate mencari name ank..rupe2 nyer salah eja..nak g opis SRA ker or mase naik skolah nnti baru betulkan?...  :P
Calon YDP kena cari jalan penyelesaian ni.. ;D ;D ;D

Saya 100% sokong kepimpinan PIBG SRA BSP sekarang (En. Lokman Md Sarip Pengerusinya) walaupon belum secara rasmi menjadi ahli PIBG SRA (akan mula bayar yuran kurang sebulan dari tarikh hari ini.. ) ;D

WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Re: SRA: Senarai Murid Mengikut Kelas 2011
« Reply #7 on: 02 Dec, 06:56:47 PM »
Bab salah eja atau nama d cetak x ikut sijil lahir ni x perkara baru. Masa HAC skbsp dl pun 2 kali nama anak n suami d cetak x lengkap. Yg ni saya x tgk lg.
Harap perkara ni x berlaku lg.

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: SRA: Senarai Murid Mengikut Kelas 2011
« Reply #8 on: 03 Dec, 08:53:49 AM »
Salam AS, cmne name anak sy leh salah eja nih dan nama ayahnyer pun lain..  ::) ::) ??? ???
naik juling mate mencari name ank..rupe2 nyer salah eja..nak g opis SRA ker or mase naik skolah nnti baru betulkan?...  :P
Calon YDP kena cari jalan penyelesaian ni.. ;D ;D ;D

Saya 100% sokong kepimpinan PIBG SRA BSP sekarang (En. Lokman Md Sarip Pengerusinya) walaupon belum secara rasmi menjadi ahli PIBG SRA (akan mula bayar yuran kurang sebulan dari tarikh hari ini.. ) ;D
Ini negara demokrasi. masing masing boleh beri pandangan. Kalau ramai dah bersetuju, kira OK lah. Pengantinya masih boleh di didik dari sekarang. yang menunjukkan potensi tu harus di bela, macam AS.
Tak de pun kita boleh beri tumpuan untuk jawatan di sekolah menengah nanti.. :o :o

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: SRA: Senarai Murid Mengikut Kelas 2011
« Reply #9 on: 03 Dec, 09:55:05 AM »
Wah capt berpandangan jauh... ini macamlah bakal "pengerusi BSP Induk"...:) :)

Ini negara demokrasi. masing masing boleh beri pandangan. Kalau ramai dah bersetuju, kira OK lah. Pengantinya masih boleh di didik dari sekarang. yang menunjukkan potensi tu harus di bela, macam AS.
Tak de pun kita boleh beri tumpuan untuk jawatan di sekolah menengah nanti.. :o :o

WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Re: SRA: Senarai Murid Mengikut Kelas 2011
« Reply #10 on: 03 Dec, 12:50:12 PM »
Capt rahman pegang bsp induk, @S pegang skbsp, gabungan pasti mantap ,.

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: SRA: Senarai Murid Mengikut Kelas 2011
« Reply #11 on: 03 Dec, 08:19:03 PM »
Insya-Allah Capt akan terus memimpin walaupun bukan sebagai pengerusi induk.
Tapi, maaflah saya tak layak dan tak mampu pun untuk pegang apa2 dalam skbsp. Tolong-tolong dari belakang bolehlah. Lagipun PIBG sekarang dah ok... baru setahun pun. Insya-Allah daalam 5 tahun akan datang, ianya akan lebih maju dari sekarang.

Capt rahman pegang bsp induk, @S pegang skbsp, gabungan pasti mantap ,.