Author Topic: Isu Isu BBMahkota yang aku perasan  (Read 38244 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Re: Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #150 on: 24 Feb, 08:28:05 PM »
Owh...kat salun rambut bbm ada seksi rupanya. Itu je ke?
Kl ownernya Islam, tegur je. Kl x, x pergi dah.

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #151 on: 19 Sep, 06:03:16 PM »


kedai gunting rambut@salun BBM ada  ehemm..ehemmm !!   tolong perati2kan ...
 

apo bondo yg ehemm ehemmm tu....ado "......"  ko, takkan kot

daisypink

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 46
  • Gender: Female
Re: Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #152 on: 11 Oct, 03:38:28 PM »
khabar angin ada budak kena culik...betul ke...saya dapat sms dari no mana x tau...minta penduduk berhati hati...
ikhlas dalam semua hal.

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #153 on: 11 Oct, 08:06:59 PM »
khabar angin ada budak kena culik...betul ke...saya dapat sms dari no mana x tau...minta penduduk berhati hati...

boto ko cito ni bang...polis tau ko cito nie...adoi ni dah mulo bondo2 yg menakutkan tibo kek kawasan kito nie.. ??? ??? ???

Kancil perak

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 77
Re: Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #154 on: 11 Oct, 08:12:47 PM »
betul ke ni?...

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #155 on: 12 Oct, 09:45:57 AM »
Minta tolong siasat dulu kesahihan berita baru war-warkan.. kerana org kita cepat panik dgn khabar angin. Dn smpai ke pagi nih xder update dr mana2 pihak..  ::) ::)

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #156 on: 12 Oct, 03:05:35 PM »
Minta tolong siasat dulu kesahihan berita baru war-warkan.. kerana org kita cepat panik dgn khabar angin. Dn smpai ke pagi nih xder update dr mana2 pihak..  ::) ::)

panik takpo kak..jangan melompek lak.. ;D ;D ;D

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #157 on: 12 Oct, 03:10:33 PM »
khabar angin ada budak kena culik...betul ke...saya dapat sms dari no mana x tau...minta penduduk berhati hati...

Sekiranyer forumer tau .... sila berikan secara detail kat sect maner incident tue blaku, hari dan brape haribulan ???  ;) ;) ;)

daisypink

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 46
  • Gender: Female
Re: Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #158 on: 14 Oct, 08:31:42 PM »
saya dpat sms hari selasa lepas, memang ada org citer pun, budak skolah rendah,mangsa 4 orang katanya,kejadian kt sec 4,bkt mkota..cuma tidak diheboh kn kerana masih dlm siasatan polis lg..begitu lah sumber mklumat yg di ketahui..harap kita perihatin keselamatn smua jiran tetnga..
ikhlas dalam semua hal.

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #159 on: 15 Oct, 08:06:24 AM »
saya dpat sms hari selasa lepas, memang ada org citer pun, budak skolah rendah,mangsa 4 orang katanya,kejadian kt sec 4,bkt mkota..cuma tidak diheboh kn kerana masih dlm siasatan polis lg..begitu lah sumber mklumat yg di ketahui..harap kita perihatin keselamatn smua jiran tetnga..

OOoo..maksud "masih dlm siasatan polis" maknanya memang betol la diorg kono culik nie yo..?

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #160 on: 17 Oct, 01:36:14 PM »
saya dpat sms hari selasa lepas, memang ada org citer pun, budak skolah rendah,mangsa 4 orang katanya,kejadian kt sec 4,bkt mkota..cuma tidak diheboh kn kerana masih dlm siasatan polis lg..begitu lah sumber mklumat yg di ketahui..harap kita perihatin keselamatn smua jiran tetnga..

OOoo..maksud "masih dlm siasatan polis" maknanya memang betol la diorg kono culik nie yo..?

Nampaknyer penduduk di BBM nie kene hati2 lebih2 lg anak2 yg masih bsekolah rendah  ;) ;) ;)

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #161 on: 17 Oct, 01:46:23 PM »
saya dpat sms hari selasa lepas, memang ada org citer pun, budak skolah rendah,mangsa 4 orang katanya,kejadian kt sec 4,bkt mkota..cuma tidak diheboh kn kerana masih dlm siasatan polis lg..begitu lah sumber mklumat yg di ketahui..harap kita perihatin keselamatn smua jiran tetnga..

OOoo..maksud "masih dlm siasatan polis" maknanya memang betol la diorg kono culik nie yo..?

Nampaknyer penduduk di BBM nie kene hati2 lebih2 lg anak2 yg masih bsekolah rendah  ;) ;) ;)

Paling kwn takut apabila anak2 itu diculik,dibunuh dan diambil organ dlmn penting dijual dipasaran gelap  :( :( :(

Mikedypm

  • Guest
Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #162 on: 30 Sep, 08:45:33 AM »
tu yang aku rase sedih tu.baru jer beli dah ada prob.aku naik pon slow.naik 50kmj je.ikut buku la tu.thanks wan for da info.

Melonybuna

  • Guest
Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #163 on: 02 Oct, 10:35:17 PM »
le lepas choke enjin mati la plak.

mptor aku baru je gerak 450km

ari tu dah bwak kedai.diap tiup dengan angin tapi mcam ade lagi jer bunyi tu.lepas brek mmg kuat bunyi.camne nak tau rim dah gelong???

Galohebo

  • Guest
Isu Isu BBMahkota yang aku perasan
« Reply #164 on: 11 Oct, 08:59:43 PM »
balik keje tadi aku ada hantar kat kedai.dia ckp carb aku kena service.mungkin tersumbat.betul ke da ckp kilang ada letak antirust dalam tangki?napelah motor aku jadi gin.baru je beli