Author Topic: Kompleks FUTSAL BSP..??  (Read 2573 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

piedro

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 108
Kompleks FUTSAL BSP..??
« on: 11 Nov, 09:48:28 AM »
ado nampak papan terpacak kek court futsal sebolah Vista tu..since bulan lapan aritu haa
dicadangnyer Kompleks FUTSAL...wahhh

lopeh ni meriah la lagi BSP..dapek2 kodai mamak 24jam tu..huhh

ado sapo2 tau bila start buat?
ni projek MPKj yor?


p/s: ado kojo partime tak situ?..kobar2 la kat den yor  :D

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Kompleks FUTSAL BSP..??
« Reply #1 on: 15 Nov, 11:29:21 AM »
elok laa klo boto. xyah laa nak nak poie nilai lagi hihihi

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Kompleks FUTSAL BSP..??
« Reply #2 on: 15 Nov, 01:51:21 PM »
lepas ni kita buat kompleks bowling lak..hehehe

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Kompleks FUTSAL BSP..??
« Reply #3 on: 21 Nov, 11:07:26 AM »
lepas ni kita buat kompleks bowling lak..hehehe

setujuuuuuu  ;D ;D

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Kompleks FUTSAL BSP..??
« Reply #4 on: 21 Nov, 11:12:30 AM »
lepas ni kita buat kompleks bowling lak..hehehe

Salam AS,

Apa kata sebelah futsal tu... bagi satu court volleyball=sepaktakraw..

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Kompleks FUTSAL BSP..??
« Reply #5 on: 21 Nov, 01:54:11 PM »
mengikut apa yg saya dengar, memang akan dibuat begitu.

piedro

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 108
Re: Kompleks FUTSAL BSP..??
« Reply #6 on: 25 Nov, 02:21:31 AM »
emmm...elok lah tu..byk kan lagi jenis sukan..baru meriah  ;)
lokasi pun strategik dekat dgn kedai2..penat2 main bole mengeteh jap..
x pun sok2 dekat dgn masjid bole terus solat pas main..hehe

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Kompleks FUTSAL BSP..??
« Reply #7 on: 25 Nov, 11:13:08 AM »
emmm...elok lah tu..byk kan lagi jenis sukan..baru meriah  ;)
lokasi pun strategik dekat dgn kedai2..penat2 main bole mengeteh jap..
x pun sok2 dekat dgn masjid bole terus solat pas main..hehe

kalau tercabut lutut, KK pun dekat dah... ::) ::) ::) MuaHaHaHa... :D :D :D

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: Kompleks FUTSAL BSP..??
« Reply #8 on: 25 Nov, 04:16:03 PM »
emmm...elok lah tu..byk kan lagi jenis sukan..baru meriah  ;)
lokasi pun strategik dekat dgn kedai2..penat2 main bole mengeteh jap..
x pun sok2 dekat dgn masjid bole terus solat pas main..hehe

kalau tercabut lutut, KK pun dekat dah... ::) ::) ::) MuaHaHaHa... :D :D :D

Bahaya tu tercabut lutut sebab ada org cakap otak letak kat lutut. Boleh meyebabkan kerosakan otak tuh... :P :P ;D ;D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Kompleks FUTSAL BSP..??
« Reply #9 on: 26 Nov, 12:52:27 PM »
emmm...elok lah tu..byk kan lagi jenis sukan..baru meriah  ;)
lokasi pun strategik dekat dgn kedai2..penat2 main bole mengeteh jap..
x pun sok2 dekat dgn masjid bole terus solat pas main..hehe

kalau tercabut lutut, KK pun dekat dah... ::) ::) ::) MuaHaHaHa... :D :D :D

Bahaya tu tercabut lutut sebab ada org cakap otak letak kat lutut. Boleh meyebabkan kerosakan otak tuh... :P :P ;D ;D

cabut sekali sekala tak per... boleh buat alignment dan balancing balik... ahaks... ;D ;D ;D