Author Topic: BBQ @ PMC Forumer Year 2012  (Read 95374 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

mRs.jeli

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 916
  • Gender: Female
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #30 on: 01 Jan, 08:13:21 PM »
cm menarik je....pe kate wt undian dlu, tgk brp rmi yg minat nk join.
 :)
miAwW..miAWw..;)

ayiesal

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2107
  • Gender: Male
  • Rimbun Suria
    • True Journey Begins
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #31 on: 02 Jan, 12:35:47 AM »
Rasanye ini aktiviti bbq kali yg ke-3 kan. Harapannye makin ramai yg join. Promosi kene mantap nih...

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #32 on: 02 Jan, 03:03:17 PM »
Main menu BBQ....pmc yg join bawa port luck....Macam but pd 5 feb...sempena nabi muhammad saw birthday.
Sponsor dicari2...utk lucky draw...dn rm30 sekeluarga...untuk BBQ...(kambing slice.Ayam..sosej..etc)....persembahan nasyid n Takizrah.n..anak2 boleh Buat persembehan bercerita..tntg sejarah nabi.dlm selling an..masa jamu makan....Salam

itu dah mcm sambutan maulidur rasul :)

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #33 on: 07 Jan, 10:18:11 AM »
Rasanye ini aktiviti bbq kali yg ke-3 kan. Harapannye makin ramai yg join. Promosi kene mantap nih...

pengarah projek kene keje keras nih utk tarik lg ramai warga pmc hadir. Tp klu bbq thn 2012 ni nk buat stail port luck.. mcm x best pulak..  ::) ::)

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #34 on: 07 Jan, 10:27:29 AM »
Rasanye ini aktiviti bbq kali yg ke-3 kan. Harapannye makin ramai yg join. Promosi kene mantap nih...

pengarah projek kene keje keras nih utk tarik lg ramai warga pmc hadir. Tp klu bbq thn 2012 ni nk buat stail port luck.. mcm x best pulak..  ::) ::)

mungkin MsSpectra boleh membantu... bersama2 dengan kaum hawa yang lelain... win, wai, montecarlo... dan orang2 kuat baru... mungkin ain_jeli ker?  ;D

apa kata kita pakat turun masa TT dian nanti dan kita bincangkan hal ni dengan lebih lanjut...

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #35 on: 07 Jan, 10:47:52 AM »

mungkin MsSpectra boleh membantu... bersama2 dengan kaum hawa yang lelain... win, wai, montecarlo... dan orang2 kuat baru... mungkin ain_jeli ker?  ;D

apa kata kita pakat turun masa TT dian nanti dan kita bincangkan hal ni dengan lebih lanjut...

bleh jer..tp mslhnye hawa2 yg dlm pmc ni berapa kerat jer yg ada. sorang tu tenggelam x timbul2 dh. Call pn dh xder..  :'( :'(
klu den jer sorang2 kang, cmno..  :P

**psst pm ler apa yg terbaru psl tt dian tu.. sazz pn dh senyap jer nih..  ::) ::)**

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #36 on: 07 Jan, 11:11:50 AM »

mungkin MsSpectra boleh membantu... bersama2 dengan kaum hawa yang lelain... win, wai, montecarlo... dan orang2 kuat baru... mungkin ain_jeli ker?  ;D

apa kata kita pakat turun masa TT dian nanti dan kita bincangkan hal ni dengan lebih lanjut...

bleh jer..tp mslhnye hawa2 yg dlm pmc ni berapa kerat jer yg ada. sorang tu tenggelam x timbul2 dh. Call pn dh xder..  :'( :'(
klu den jer sorang2 kang, cmno..  :P

**psst pm ler apa yg terbaru psl tt dian tu.. sazz pn dh senyap jer nih..  ::) ::)**

tak per... sebelum berlari, kena melangkah dulu... terus lari kang tergeliat plak... MuaHaHaHa... :D :D :D

tak der apa terbaru pasal TT tu pun... cuma nak kompomkan kehadiran saja... bila dah kompom penyelaras akan beli dian tu... kalau tak boleh kompom tapi last minit nak join, beli jer dian dengan kadar RM 20.00 gak... tapi seelok2nya kompom ler pasal kita nakkan kualiti, bukan kuantiti... bila kuasa beli tinggi maka pilihan yang lebih baik dapat dibuat... beli yang longgok punya memang murah tapi tak boleh makan buat aper... ;D ;D ;D

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #37 on: 07 Jan, 12:37:45 PM »
ok..roger...  ;)

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #38 on: 07 Jan, 07:24:28 PM »

mungkin MsSpectra boleh membantu... bersama2 dengan kaum hawa yang lelain... win, wai, montecarlo... dan orang2 kuat baru... mungkin ain_jeli ker?  ;D

apa kata kita pakat turun masa TT dian nanti dan kita bincangkan hal ni dengan lebih lanjut...

bleh jer..tp mslhnye hawa2 yg dlm pmc ni berapa kerat jer yg ada. sorang tu tenggelam x timbul2 dh. Call pn dh xder..  :'( :'(
klu den jer sorang2 kang, cmno..  :P

**psst pm ler apa yg terbaru psl tt dian tu.. sazz pn dh senyap jer nih..  ::) ::)**

tak per... sebelum berlari, kena melangkah dulu... terus lari kang tergeliat plak... MuaHaHaHa... :D :D :D

tak der apa terbaru pasal TT tu pun... cuma nak kompomkan kehadiran saja... bila dah kompom penyelaras akan beli dian tu... kalau tak boleh kompom tapi last minit nak join, beli jer dian dengan kadar RM 20.00 gak... tapi seelok2nya kompom ler pasal kita nakkan kualiti, bukan kuantiti... bila kuasa beli tinggi maka pilihan yang lebih baik dapat dibuat... beli yang longgok punya memang murah tapi tak boleh makan buat aper... ;D ;D ;D

dapek ko tarikh eh.. ;D ;D ;D

mImOsaPudiCa

  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2490
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #39 on: 13 Jan, 11:45:47 AM »

mungkin MsSpectra boleh membantu... bersama2 dengan kaum hawa yang lelain... win, wai, montecarlo... dan orang2 kuat baru... mungkin ain_jeli ker?  ;D

apa kata kita pakat turun masa TT dian nanti dan kita bincangkan hal ni dengan lebih lanjut...

bleh jer..tp mslhnye hawa2 yg dlm pmc ni berapa kerat jer yg ada. sorang tu tenggelam x timbul2 dh. Call pn dh xder..  :'( :'(
klu den jer sorang2 kang, cmno..  :P

**psst pm ler apa yg terbaru psl tt dian tu.. sazz pn dh senyap jer nih..  ::) ::)**

    ehemmmmm.....  ;D
   cedih jer bunyi nyer...   :-[
« Last Edit: 13 Jan, 11:48:35 AM by mImOsaPudiCa »

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #40 on: 13 Jan, 11:54:37 AM »

    ehemmmmm.....  ;D
   cedih jer bunyi nyer...   :-[

hhmmm..timbul pun..tp xtau ler brape lame kannn....  :-\  :-* :-*

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #41 on: 13 Jan, 11:56:21 AM »

    ehemmmmm.....  ;D
   cedih jer bunyi nyer...   :-[

hhmmm..timbul pun..tp xtau ler brape lame kannn....  :-\  :-* :-*

Salam KM,

Pi scuba diving ka? Kat pulau mana?

tq
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #42 on: 13 Jan, 12:00:35 PM »

    ehemmmmm.....  ;D
   cedih jer bunyi nyer...   :-[

hhmmm..timbul pun..tp xtau ler brape lame kannn....  :-\  :-* :-*

dia bukan tenggelam tetapi melayang...  ::) ::) ::)

mImOsaPudiCa

  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2490
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #43 on: 13 Jan, 12:04:25 PM »

    ehemmmmm.....  ;D
   cedih jer bunyi nyer...   :-[

hhmmm..timbul pun..tp xtau ler brape lame kannn....  :-\  :-* :-*

dia bukan tenggelam tetapi melayang...  ::) ::) ::)

hamboiiii dd.... mentang2 la kite ni slimmm  ::) :D :D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: BBQ @ PMC Forumer Year 2012
« Reply #44 on: 13 Jan, 12:08:32 PM »

    ehemmmmm.....  ;D
   cedih jer bunyi nyer...   :-[

hhmmm..timbul pun..tp xtau ler brape lame kannn....  :-\  :-* :-*

dia bukan tenggelam tetapi melayang...  ::) ::) ::)

hamboiiii dd.... mentang2 la kite ni slimmm  ::) :D :D

MuaHaHaHa... :D :D :D

yer lar... ramai otai PMC ni dah tak der... semua senyap tanpa khabar... kalau ramai otai campur muka2 baru yang aktif sekarang ni, mesti lagi meriah... kan...  :-[