Author Topic: Teh Tarik Club Yr. 2011  (Read 38789 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mossgenio

  • Salah seorang
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4035
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1245 on: December 29, 2011, 04:14:02 PM »
Boleh aje TT rambutan malam ni. Nak buat kat mana? Mana yg ada lampu besar? Taman SP5 boleh? Nak air boleh beli & tapau kat Hj Tapah Hamid.  ;D ;D ;D

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1246 on: December 29, 2011, 04:14:27 PM »
tulah tak habis posting, pc buat hal.

...nak quote balik posting tadi... ada lah sikit buah-buahan dalam simpanan ini (rambutan dan pulasan)
kalau nak bawa tt malam ni ..insya-Allah boleh











Salam AS,

Tak pa. Next TT boleh. Tolong kupaskan kulit dia, letak dalam peti ais. Nanti TT bawak sekali laa.. Hehehehee...

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1247 on: December 29, 2011, 04:32:07 PM »
kalau nak tt rambutan malam ni... kawan ada banyak



diri ini masih lagi mengenal antara rambutan dan pulesan  ;D ;D ;D

ps: mlm ni kan ada treasure hunt huhuhu

Salam Sazzz,

Apa kebendenya malam jumaat treasure hunt... Treasure hunt cari barang ke?

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

jabbar4aiman

  • Anak Lambor Kanan Kiri..
  • Global Moderator
  • Laksamana
  • ************
  • Posts: 1763
  • Gender: Male
  • Bujang tiga ber-anak tiga.. ( ^ - ^ )
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1248 on: December 29, 2011, 04:39:13 PM »
tulah tak habis posting, pc buat hal.

...nak quote balik posting tadi... ada lah sikit buah-buahan dalam simpanan ini (rambutan dan pulasan)
kalau nak bawa tt malam ni ..insya-Allah boleh


Woo.. chanteeekkk tuh.. ade sape2 nak tambah?.. langsat ke.. manggis ke.. durian kerrr.. hehehe  ::) ::)
Unlearn what U Learned and Relearn what U Need

mossgenio

  • Salah seorang
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4035
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1249 on: December 29, 2011, 06:01:49 PM »
Ni TT ad-hoc. Malam ni lepas isyak kat cafe vista, Vista seri putra. TT rambutan sempena ada orang nak sponsor rambutan. Kalau ada nak tambah buah-buahan lain, silakan. Makan goreng-goreng dan burger pun ada tapi takder sponsor (setakat ni). Nak masuk vista cakap nak pegi cafe.

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1250 on: December 30, 2011, 09:07:49 AM »
Ni TT ad-hoc. Malam ni lepas isyak kat cafe vista, Vista seri putra. TT rambutan sempena ada orang nak sponsor rambutan. Kalau ada nak tambah buah-buahan lain, silakan. Makan goreng-goreng dan burger pun ada tapi takder sponsor (setakat ni). Nak masuk vista cakap nak pegi cafe.

alah... muka2 sama gak datang nyer... kecuali ler ada pompuan... so, kena cari pompuan plak ler jadi ahli tetap TT... ::) ::) ::)

MuaHaHaHa...  :D :D :D

timacih bro AS sponsor buahan... siap boleh tapau balik lagi... timacih juga kepada Tuan Pengerusi Tetap TT kerana memayungkan TT semalam... dan tidak lupa juga kepada muka2 sama ahli Tetap TT PMC seumur hidup yang sudi mencemarkan kaki datang TT semalam... ;D ;D ;D

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1251 on: December 30, 2011, 07:28:58 PM »
terima kasih juga kepada yg hadirkan diri walaupun dalam kesibukan 'ngaji'

next project...dian

jabbar4aiman

  • Anak Lambor Kanan Kiri..
  • Global Moderator
  • Laksamana
  • ************
  • Posts: 1763
  • Gender: Male
  • Bujang tiga ber-anak tiga.. ( ^ - ^ )
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1252 on: December 30, 2011, 07:39:20 PM »
Ni TT ad-hoc. Malam ni lepas isyak kat cafe vista, Vista seri putra. TT rambutan sempena ada orang nak sponsor rambutan. Kalau ada nak tambah buah-buahan lain, silakan. Makan goreng-goreng dan burger pun ada tapi takder sponsor (setakat ni). Nak masuk vista cakap nak pegi cafe.

alah... muka2 sama gak datang nyer... kecuali ler ada pompuan... so, kena cari pompuan plak ler jadi ahli tetap TT... ::) ::) ::)

MuaHaHaHa...  :D :D :D

timacih bro AS sponsor buahan... siap boleh tapau balik lagi... timacih juga kepada Tuan Pengerusi Tetap TT kerana memayungkan TT semalam... dan tidak lupa juga kepada muka2 sama ahli Tetap TT PMC seumur hidup yang sudi mencemarkan kaki datang TT semalam... ;D ;D ;D

Uit..? ado ko?.. laaa, tertidor awal la plak malam tadi  :( (memang tidur.. ngantok meno psl dah 2-3 hari tak cukup tidor jaga baby.. bukan letih cari barang yer..  ::) )
Unlearn what U Learned and Relearn what U Need

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1253 on: December 30, 2011, 10:34:55 PM »
terima kasih juga kepada penderma itu yg telah mendermakan kalender "kaldai"  ;D ;D

mossgenio

  • Salah seorang
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4035
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1254 on: December 31, 2011, 12:32:24 AM »
Lepas ni boleh solat awal waktu la walaupun di Perlis. Waktu solat dari utara ke selatan ada tu....  ;D

ayiesal

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2107
  • Gender: Male
  • Rimbun Suria
    • True Journey Begins
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1255 on: December 31, 2011, 09:15:11 PM »
Selasa hari tu den beli sate dekat pasar malam. Awal pagi Rabu dlm 3-4 am semua anak beranak den bangun sobab sakit perot + cirit birit + muntah2. Jumpe dr, ropenye food poisining. Sobab tu minggu ni den tak dapat join tt. Hari ni pon demam lagi sikit.

Rugi tak dapat join tt. Mud ade sms, tapi den nak balas pon tak lalu sobab tido je... Sate yang den beli tu, kalau dari kedai perabot yg tongah2 tu, ke kiri gerai jual sate yang kedua. Den raso kuah dio beracun...  :( :( :(

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1256 on: December 31, 2011, 11:52:47 PM »
Salam,

Countdown 8 minit lagi...tahun depan sambung balik laaa...

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1257 on: January 01, 2012, 12:00:54 AM »
Salam,

Ehhh...dah tahun baru laa..Happy New Year 2012...

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

ayiesal

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2107
  • Gender: Male
  • Rimbun Suria
    • True Journey Begins
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1258 on: January 01, 2012, 01:09:11 AM »
Eh eh... dah boleh kunci la rumah nih  ;D

Sekain...

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: Teh Tarik Club Yr. 2011
« Reply #1259 on: January 01, 2012, 10:17:03 AM »
Eh eh... dah boleh kunci la rumah nih  ;D

Sekain...


jangan lupo bg kunci umah baru yo sayang.. ;D ;D ;D