Author Topic: Bukit Mahkota Cleanup  (Read 5584 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Bukit Mahkota Cleanup
« Reply #30 on: January 16, 2012, 09:52:03 AM »
sebenarnya pergi tangkap gambar ni pun cuak2 ==! baca mcm2 pasal BBM..kes samun lah, tu lah ni lah...haha! kalau ada geng bagus skit..tak takut sgt...haha...

sebnrnya, kat dalam semak2 tu kan..BANYAK GILA SAMPAH... T.T

memerlukan semua penghuni BBM bekerjasama dalam hal ini..demi BBM kita sayangi dan BUMI ALLAH (:

apa kata affan turun next TT... bole kita cerita dengan lebih lanjut... ;D ;D ;D


bawak dian skali... ;D ;D ;D ;D

Salam My,

Ekau memang hantu dian betul laaaa My...

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Bukit Mahkota Cleanup
« Reply #31 on: January 16, 2012, 10:20:44 AM »
sebenarnya pergi tangkap gambar ni pun cuak2 ==! baca mcm2 pasal BBM..kes samun lah, tu lah ni lah...haha! kalau ada geng bagus skit..tak takut sgt...haha...

sebnrnya, kat dalam semak2 tu kan..BANYAK GILA SAMPAH... T.T

memerlukan semua penghuni BBM bekerjasama dalam hal ini..demi BBM kita sayangi dan BUMI ALLAH (:

apa kata affan turun next TT... bole kita cerita dengan lebih lanjut... ;D ;D ;D


bawak dian skali... ;D ;D ;D ;D

Salam My,

Ekau memang hantu dian betul laaaa My...

Sekian.

hantu makan jer... try suh dia pilih plak... amacam?  ::)

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: Bukit Mahkota Cleanup
« Reply #32 on: January 16, 2012, 09:01:51 PM »
sebenarnya pergi tangkap gambar ni pun cuak2 ==! baca mcm2 pasal BBM..kes samun lah, tu lah ni lah...haha! kalau ada geng bagus skit..tak takut sgt...haha...

sebnrnya, kat dalam semak2 tu kan..BANYAK GILA SAMPAH... T.T

memerlukan semua penghuni BBM bekerjasama dalam hal ini..demi BBM kita sayangi dan BUMI ALLAH (:

apa kata affan turun next TT... bole kita cerita dengan lebih lanjut... ;D ;D ;D


bawak dian skali... ;D ;D ;D ;D

Salam My,

Ekau memang hantu dian betul laaaa My...

Sekian.

hantu makan jer... try suh dia pilih plak... amacam?  ::)

Try suruh dia bukak pun dia dah kalut...

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Bukit Mahkota Cleanup
« Reply #32 on: January 16, 2012, 09:01:51 PM »