Author Topic: surau impian putra in the making. tahniah.  (Read 3132 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pak itam

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 10
surau impian putra in the making. tahniah.
« on: 31 Jan, 11:25:51 AM »
assalamualaikum.
awat putravilla ni kosong je. meh isilah. kawan2 jomla meriahkan putra villa.

alhamdulillah surau impian putra nak dibuat.  sahabat2 putravilla mari kita sama-sama join. makmurkan surau tu nanti. turun bawah tu dekat sikit.

selamat semua..... amin.

salam dari pak itam. :)

snakatak

  • Hulubalang
  • *****
  • Posts: 567
Re: surau impian putra in the making. tahniah.
« Reply #1 on: 21 Apr, 11:28:41 AM »
Assalamualaikum...
 Alhamdullilah nampaknya pembinaa surau berjalan lancar kepada pak itam saya ucapkan terima kasih bebanyak kerana sudi menjegok kami di Impian Putra ini.. dengan sokongan ini kami berharap apabila siap kelak boleh la datang ke sini apalah salahnya jika kita meramaikan surau ini.. dan kepada kejiranan yang lain pun buleh datang demi medekatkan silatulrahim antara kite x gitu Pak Itam.. sekian terima kasih..

abang macho

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 291
Re: surau impian putra in the making. tahniah.
« Reply #2 on: 18 Aug, 10:20:27 AM »
assalamualaikum.
awat putravilla ni kosong je. meh isilah. kawan2 jomla meriahkan putra villa.

alhamdulillah surau impian putra nak dibuat.  sahabat2 putravilla mari kita sama-sama join. makmurkan surau tu nanti. turun bawah tu dekat sikit.

selamat semua..... amin.

salam dari pak itam. :)
salam .. ramadhan nanti jemput pak tam dan sahabat ke surau al-ikhlas impian putra
KEMATIAN SUDAH PASTI, HIDUP BELUM TENTU

AdiPutra

  • Guest
Re: surau impian putra in the making. tahniah.
« Reply #3 on: 29 Aug, 01:06:24 AM »
nampaknyer kena buat sesuatu tarik kengkawan jin surau ni.... Camne???

eye_zal

  • Guest
Re: surau impian putra in the making. tahniah.
« Reply #4 on: 02 Apr, 11:01:03 PM »
Assalamualaikum.

hmm...Nampaknya memang agak 'sunyi' di thread Putra Villa ni ye  ;)

juliza

  • Guest
Re: surau impian putra in the making. tahniah.
« Reply #5 on: 06 Apr, 11:06:55 AM »
nape ahli putra villa ni xlayan forum ni...silalah memberikan komen ape yg patot bagi memeriahkan suasana dan keadaan....

pak itam

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 10
Re: surau impian putra in the making. tahniah.
« Reply #6 on: 21 May, 12:32:45 PM »
salam...

maap la semua ... lama tak singgah..... :)

mana sempat turun surau gak...
tapi tu la.. sebuk dunia... masa maghrib lak kene kat luar...

tapi meh lah kita sama2 penuh kan surau... jom seme...
 

pak itam

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 10
Re: surau impian putra in the making. tahniah.
« Reply #7 on: 18 Oct, 10:19:53 AM »
kawan2 putravilla
jom kita sama2 jemaah ke surau... ;D