Author Topic: Re: Jom Main Badminton ... Year 2012  (Read 52464 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« on: January 01, 2012, 12:02:19 AM »
Salam,

Ehhh...dah tahun baru laa..Happy New Year 2012...

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #1 on: January 01, 2012, 10:22:04 AM »


semoga panjang umur.....& selalu dalam rahmat NYA... ;D ;D ;D

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #2 on: January 02, 2012, 03:57:36 PM »
ayuh kita menghayun raket besok huhuhu

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #3 on: January 02, 2012, 04:39:02 PM »
ayuh kita menghayun raket besok huhuhu


moh kito.. ;D ;D ;D

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #4 on: January 03, 2012, 10:27:37 AM »
ayuh kita menghayun raket besok huhuhu


moh kito.. ;D ;D ;D

alamak. den xdo reket laie  ;D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #5 on: January 03, 2012, 10:33:21 AM »
ayuh kita menghayun raket besok huhuhu


moh kito.. ;D ;D ;D

alamak. den xdo reket laie  ;D

alasan... takut kena smash perut tu cakap jer... ::) ::) ::)

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #6 on: January 03, 2012, 10:38:23 AM »
ayuh kita menghayun raket besok huhuhu


moh kito.. ;D ;D ;D

alamak. den xdo reket laie  ;D

alasan... takut kena smash perut tu cakap jer... ::) ::) ::)

ada hati nak smash perut aku hahahah. kita tgk nnt sapa yg kena  ;D ;D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #7 on: January 03, 2012, 01:04:27 PM »
ayuh kita menghayun raket besok huhuhu


moh kito.. ;D ;D ;D

alamak. den xdo reket laie  ;D

alasan... takut kena smash perut tu cakap jer... ::) ::) ::)

ada hati nak smash perut aku hahahah. kita tgk nnt sapa yg kena  ;D ;D

bukan masalah ada hati ke tak... itu adalah keutamaan main badminton nyer... kalah pun tak per janji dapat smash perut... MuaHaHaHa... :D :D :D

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #8 on: January 03, 2012, 01:08:53 PM »
ayuh kita menghayun raket besok huhuhu


moh kito.. ;D ;D ;D

alamak. den xdo reket laie  ;D

alasan... takut kena smash perut tu cakap jer... ::) ::) ::)

ada hati nak smash perut aku hahahah. kita tgk nnt sapa yg kena  ;D ;D

bukan masalah ada hati ke tak... itu adalah keutamaan main badminton nyer... kalah pun tak per janji dapat smash perut... MuaHaHaHa... :D :D :D

Salam Sazzz,

Ko dalam pemerhatian la ni. Perut ko jadi matlamat kalau ko join. Ada brani?

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #9 on: January 03, 2012, 03:47:09 PM »
eleh. ambik bola pun malas ada hati nak smash perut haku hahahaha

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #10 on: January 11, 2012, 09:39:02 AM »
malam ni x main. dah laa xde raket, kasut badminton pun xdo laie huhuhu

ayiesal

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2107
  • Gender: Male
  • Rimbun Suria
    • True Journey Begins
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #11 on: January 11, 2012, 09:47:02 AM »
 :(... masih berehat panjang akibat kecederaan  :P

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #12 on: January 11, 2012, 10:07:17 AM »
malam ni x main. dah laa xde raket, kasut badminton pun xdo laie huhuhu

banyak nar alasan nyer... semalam orang dah jelaskan semuanya dah aper... reket si Mud ada 3... stakat kasut, bro AS smash pun pakai kasut kulit terbalik lagi... selamber jer... ::) ::) ::)

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #13 on: January 11, 2012, 10:10:05 AM »
malam ni x main. dah laa xde raket, kasut badminton pun xdo laie huhuhu

banyak nar alasan nyer... semalam orang dah jelaskan semuanya dah aper... reket si Mud ada 3... stakat kasut, bro AS smash pun pakai kasut kulit terbalik lagi... selamber jer... ::) ::) ::)

Salam,

budak2 pi kedai sampai ke la...
ada brani mai turun malam ni la...

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #14 on: January 11, 2012, 10:32:32 AM »
malam ni x main. dah laa xde raket, kasut badminton pun xdo laie huhuhu

banyak nar alasan nyer... semalam orang dah jelaskan semuanya dah aper... reket si Mud ada 3... stakat kasut, bro AS smash pun pakai kasut kulit terbalik lagi... selamber jer... ::) ::) ::)

Salam,

budak2 pi kedai sampai ke la...
ada brani mai turun malam ni la...

Sekian.

ni pantun ker haper ni mud? huhuhuhu