Author Topic: Re: Jom Main Badminton ... Year 2012  (Read 52460 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #15 on: January 11, 2012, 10:38:18 AM »
malam ni x main. dah laa xde raket, kasut badminton pun xdo laie huhuhu

banyak nar alasan nyer... semalam orang dah jelaskan semuanya dah aper... reket si Mud ada 3... stakat kasut, bro AS smash pun pakai kasut kulit terbalik lagi... selamber jer... ::) ::) ::)

Salam,

budak2 pi kedai sampai ke la...
ada brani mai turun malam ni la...

Sekian.

ni pantun ker haper ni mud? huhuhuhu

Salam,

dia memang tak berani punya la...
banyak benar alasan tak dak kasut plak la...
lalala...

Sekain. ;D

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #16 on: January 11, 2012, 10:55:58 AM »

Salam,

dia memang tak berani punya la...
banyak benar alasan tak dak kasut plak la...
lalala...

Sekain. ;D

bukan x berani. tp blom bersedia. Insya-Allah one fine day hehehhe ;D

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #17 on: January 11, 2012, 11:01:25 AM »
dio kono berlatih dgn couch kek saint berdebah dulu kot... baru sodio


Salam,

dia memang tak berani punya la...
banyak benar alasan tak dak kasut plak la...
lalala...

Sekain. ;D

bukan x berani. tp blom bersedia. Insya-Allah one fine day hehehhe ;D

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #18 on: January 11, 2012, 12:52:44 PM »

Salam,

dia memang tak berani punya la...
banyak benar alasan tak dak kasut plak la...
lalala...

Sekain. ;D

bukan x berani. tp blom bersedia. Insya-Allah one fine day hehehhe ;D

ala bang ...mai la turun malam ni...ni couch dari california dtg nie...he he   ;D ;D

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #19 on: January 11, 2012, 07:43:32 PM »


Kalau-kalau ada yang berminat nak menempah sama...

TAZ..Team Abang Zul

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #20 on: January 12, 2012, 06:59:05 AM »


fuh....ado baju laie... ;D ;D ;D

ayiesal

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2107
  • Gender: Male
  • Rimbun Suria
    • True Journey Begins
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #21 on: January 12, 2012, 08:33:57 AM »


fuh....ado baju laie... ;D ;D ;D

Inilah semangat kesukanan... lopeh ni, takdo baju ni tak buleh main samo  ;D ;D ;D. Order online murah yo, rm30 je selai...  :P :P ;D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #22 on: January 12, 2012, 09:06:17 AM »


Kalau-kalau ada yang berminat nak menempah sama...

TAZ..Team Abang Zul

amacam bro... kaler kuning tu ok tak? tulisan hitam...  ;D



fuh....ado baju laie... ;D ;D ;D

Inilah semangat kesukanan... lopeh ni, takdo baju ni tak buleh main samo  ;D ;D ;D. Order online murah yo, rm30 je selai...  :P :P ;D

mahal tu... sesamo kekawan ni kita bagi diskaun jadi RM 35 jer selai...  ::) ::) ::)

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #23 on: January 12, 2012, 09:20:22 AM »
menarik. tp untuk den letak TIZ jer laa yer

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #24 on: January 12, 2012, 09:38:28 AM »
menarik. tp untuk den letak TIZ jer laa yer

turun ler dulu...  ::)

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #25 on: January 12, 2012, 09:41:47 AM »
menarik. tp untuk den letak TIZ jer laa yer

turun ler dulu...  ::)

mlm td nak turun tp x jadi disebabkan mengantuk sangat (tdo x cukup lepas tt mlm semalam)

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #26 on: January 12, 2012, 09:49:12 AM »
boleh.. tak de hal... kita yg adjust dia



Kalau-kalau ada yang berminat nak menempah sama...

TAZ..Team Abang Zul

amacam bro... kaler kuning tu ok tak? tulisan hitam...  ;D



fuh....ado baju laie... ;D ;D ;D

Inilah semangat kesukanan... lopeh ni, takdo baju ni tak buleh main samo  ;D ;D ;D. Order online murah yo, rm30 je selai...  :P :P ;D

mahal tu... sesamo kekawan ni kita bagi diskaun jadi RM 35 jer selai...  ::) ::) ::)

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #27 on: January 12, 2012, 09:56:02 AM »
menarik. tp untuk den letak TIZ jer laa yer

turun ler dulu...  ::)

mlm td nak turun tp x jadi disebabkan mengantuk sangat (tdo x cukup lepas tt mlm semalam)

teruk punya alasan lagi... macam ler dia TT sorang2 jer semalam... ::) ::) ::)

MuaHaHaHa... :D :D :D

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #28 on: January 12, 2012, 10:13:44 AM »
menarik. tp untuk den letak TIZ jer laa yer

turun ler dulu...  ::)

mlm td nak turun tp x jadi disebabkan mengantuk sangat (tdo x cukup lepas tt mlm semalam)

teruk punya alasan lagi... macam ler dia TT sorang2 jer semalam... ::) ::) ::)

MuaHaHaHa... :D :D :D

lepas tt kena kemas lagi. tu yg tdo kol 3 pagi tu. 6.30 dah kena bangun huhuhu  ;D ;D

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Jom Main Badminton ... Year 2012
« Reply #29 on: January 12, 2012, 01:48:02 PM »
menarik. tp untuk den letak TIZ jer laa yer

turun ler dulu...  ::)

mlm td nak turun tp x jadi disebabkan mengantuk sangat (tdo x cukup lepas tt mlm semalam)

teruk punya alasan lagi... macam ler dia TT sorang2 jer semalam... ::) ::) ::)

MuaHaHaHa... :D :D :D

lepas tt kena kemas lagi. tu yg tdo kol 3 pagi tu. 6.30 dah kena bangun huhuhu  ;D ;D

Salam Sazzz,

Alasan tak kukuh... Kami tak terima... Sila bagi alasan lain...

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”